Ogen laseren omgeving Eindhoven

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
OneDesire
Berichten: 1032
Geregistreerd: 17-07-04

Ogen laseren omgeving Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-07 11:00

Ik ben erg benieuwd of er mensen zijn die ervaring hebben (goede en slechte) met ogen laseren in een kliniek in Eindhoven en/of omgeving. Ook zou ik graag de kosten willen weten.

Dit omdat ik er over denk om mijn ogen te laten laseren. Ik ben mijn bril zo gigantisch zat. En contactlenzen verdraag ik helaas niet.

miesjan
Berichten: 63
Geregistreerd: 21-06-06
Woonplaats: duitsland

Re: Ogen laseren omgeving Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 11:50

Ik heb het 5 jaar geleden bij Dr Colla in Tongeren (over de grens van Belgie bij Maastricht) laten doen, niet te duur en heel erg goed.
Ik heb er meerdere mensen naartoe gestuurd en alleen maar positieve verhalen gehoord. Zelf heb ik nu 0 aan beide ogen en een wereld is voor mij opengegaan.

Ilona_D

Berichten: 201
Geregistreerd: 12-06-04
Woonplaats: Koningsbosch

Re: Ogen laseren omgeving Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 11:59

Ik heb mijn ogen nu ongeveer 4,5 jaar geleden laten laseren en dat was ook in Belgie,volgens mij was het ook waar miesjan is geweest, meteen toen ik de kliniek uitgelopen kwam ging al stukken beter en ik had echt slechte ogen.kon geen contactlezen verdragen door mijn hoog eiwit gehalte.en een bril vond ik dus echt verschikkerlijk.
Als je de mogelijkheid hebt voor ze te laten laseren moet je het zeker doen

OneDesire
Berichten: 1032
Geregistreerd: 17-07-04

Re: Ogen laseren omgeving Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-07 12:18

Dank jullie wel voor de reactie. Ben erg benieuwd wat jullie hebben moeten betalen voor het laseren (mag eventueel per pb). Die Dr Colla, werkt die in een kliniek?

Edit: heb inmiddels de website gevonden. Alleen staan er geen prijzen op vermeld.

Ilona_D

Berichten: 201
Geregistreerd: 12-06-04
Woonplaats: Koningsbosch

Re: Ogen laseren omgeving Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-07 12:30

Hoi OneDesire,

Anders moet je even naar de kliniek bellen zullen ze je alles wel vertellen, weet alleen niet als dat voor jou zo in de buurt is, toevallig zag ik gisteren twee reclames op de tv waar ze het ook over het ooglaseren hadden met prijzen, volgens mij is het nog steeds duurder in NL.
Misschien dat het toch interresanter is om naar Belgie te gaan.

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Re: Ogen laseren omgeving Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-07 19:57

mn opticien heeft ook een kliniek voor oog laseren
www.fyeo.nl
bladel/reusel&eindhoven
érg goed!
zodra mn ogen stabiel zijn laat ik ze daar ook laseren!

vriendin van me is trouwens jaren gelede in belgie geweest, weet niet precies waar maar was ook erg tevreden!

OneDesire
Berichten: 1032
Geregistreerd: 17-07-04

Re: Ogen laseren omgeving Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-07 20:54

Weer allemaal bedankt voor de reacties.

@Renske_: zal eens gauw kijken op die site.

kelcy
Berichten: 3500
Geregistreerd: 28-02-06

Re: Ogen laseren omgeving Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-07 21:00

is boxtel zit sinds kort ook een leaser kliniek Lachen weet er verder niet het fijne van Lachen

knightloekie

Berichten: 2799
Geregistreerd: 31-08-04
Woonplaats: Limboland

Re: Ogen laseren omgeving Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 11:16

ik wil het zooooo graag maar ik durf het eigenlijk niet.. Bloos Heb er toevallig laatst met een meisje over gehad. Ze was ook in Belgie geweest en was er erg super tevreden over.

OneDesire
Berichten: 1032
Geregistreerd: 17-07-04

Re: Ogen laseren omgeving Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-07 12:17

Ik wil het ook heel graag, maar vind het dus erg duur. En als ik dan die reclames lees over zo'n 500 euro per oog, terwijl het in een andere klliniek 2000 euro per oog is, dan vraag ik me af wat de kwaliteit van die 500 euro is. Mijn man vindt het dan ook niet zo'n geslaagd plan om zo'n "goedkope" behandeling te laten doen.

knightloekie

Berichten: 2799
Geregistreerd: 31-08-04
Woonplaats: Limboland

Re: Ogen laseren omgeving Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 16:47

nee die reclames vertouw ik al helemaal niet.. Meer dan de helft goedkoper Wow! Dat kan bijna niet goed zijn

Avanti_haf

Berichten: 427
Geregistreerd: 28-06-04
Woonplaats: Katwijk aan zee

Re: Ogen laseren omgeving Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 11:50

een vriendin van me gaat i maart haar ogen laten laseren in istanbul... klinkt niet veilig misschin maar onderzoek wijst uit dat het daar zelfs beter en nauwkeriger gebeurt als hier in nederland en een bijkomend groot voordeel is dat je daar veel minder betaald, en je verblijf zit er dan al bij... ze mag zelf voor dat geld iemand meenemen... de resultaten zijn echt vele malen beter dan in nederland... het is dan wel niet omgeving eindhoven maar zeker het overwegen waard... een vooronderzoek vind overigens gewooon in nederland plaats...

Petrichor

Berichten: 10574
Geregistreerd: 14-04-06

Re: Ogen laseren omgeving Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 15:30

mwaaah, dat jullie dat durven en wat dan als het heemaal mis gaat ??

OneDesire
Berichten: 1032
Geregistreerd: 17-07-04

Re: Ogen laseren omgeving Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-07 22:31

Ok, je betaald wel minder in Istanbul, maar ja, je moet er ook nog komen, dus ben je ook nog reisgeld kwijt en overnachtingen lijkt me.