Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bitterbal schreef:Wil dit topic even volgen gezien ik ook met lang haar zit wat met rollers in 1 keer in de klit zit...
vlooiebaal schreef:met een krultang, en kleine plukjes pakken.
eerst even een speciaal mideltje erin smeren zodat je haar beter krult en niet beschadigd, hierna veel haarlak.
racheltjj schreef:Ik heb een haardroogkap.
moet je eerst even douchen en dan handdoekdroog maken. Dan rol je alle krulspelden erin en dan ga je ongeveer een uurtje onder de haardroogkap ( ja het duurt even maar het blijft lang zitten ! ) En als je er dan onder vandaan kom, gel in doen!
Succes !!
Skyracer schreef:racheltjj schreef:Ik heb een haardroogkap.
moet je eerst even douchen en dan handdoekdroog maken. Dan rol je alle krulspelden erin en dan ga je ongeveer een uurtje onder de haardroogkap ( ja het duurt even maar het blijft lang zitten ! ) En als je er dan onder vandaan kom, gel in doen!
Succes !!
DankjeMaar zon ding kost duur, kan het niet gewoon met een föhn?
Armani88 schreef:permanent vloeistof kopen !!
ik heb van mezelf gelukkig krullen
madam schreef:Ik heb ook heel erg lang en zwaar stijl haar, maar heb vaak krullen, Ik heb een carmen krul set ( zonder puntjes) en die laat ik eem half uur warm worden,.. dan pak ik een pluk en spuit daar veel haarlak op en rol ik de roller er in..en dat zo met mjn hele haar, en als je klaar bent met de krullers nog weer HEEEL VEEL haarlak. dan laat je het er ong. een half uur in zitten , zijn ze afgekoeld, haal je ze er uit maar niet kammen!! dus gewoon met je vingers in model brengen, vaak gooi ik er dan nog een hele boel haarlak bij in omdat je lang haar hebt gaat het er sneller uit. succes...