Hier het verhaal.
Ik ben vrijdag naar de mac geweest om een uur of 3, toen liep ik naar centraal (4 uur) en op centraal kreeg ik een verschrikkelijk buikkrampen bovenin me buik, op mijn werk flink aan de diarree ik ben 3x naar de wc geweest.
s' avonds kon ik gewoon slapen niets aan de hand.
Zaterdag is mijn vriend van 12 tot 11 uur avond bij me geweest, het ging steeds ietsjes slechter, ik dronk weinig en at bijna niet. om 12 uur ging t wel, om 4 uur begon ik me te irriteren en na het eten (half 7) voelde ik me weer goed.
half 8 ging het in 1x verschrikkelijk berg afwaarts, drinken drinken en nog eens drinken, ik ben om 11 uur ingestopt door me vriend en me moeder. me vriend heeft me in slaap gekregen en is weggegaan. daarna ging het nog slechter, heel slecht, ik werd na een kwartier wakker en moest naar de wc, vanaf kwart over 11 tot kwart over 2 moest ik om de 5/10 minuten ontlasten, het begon zo'n pijn te doen dat ik daar wondjes kreeg en t schuurde en er bloed bij me ontlasting zat.
me diarree was dus zo dun, dat het gewoon plas was, ik raakte uitgedroogd want ik kon het gewoon niet meer bijhouden met water, het was teveel, ik had geen idee waar t vandaan komt en nog steeds niet. om kwart over 2 trok ik het niet meer, de buikkrampen waren zo erg, ik had het gevoel dat ik moest spugen (Emetofobie)
en raakte in paniek en begon te hyperventileren.
ik ben naar me moeder gegaan, en die heeft me bij haar in bed gehaald, ik was aan t trillen (met 2 truien sokken en een jogginbroek en 2 dekens nogwel) maar uiteindelijk heeft zij me rustig gekregen en hoefde ik opeens niet meer naar de wc, dat heeft tot kwart over 5 geduurt, dus ik had wat rust, niet geslapen, maar wel rust, ik kreeg hoofdpijn en was erg duizelig maar ben opgestaan van me moeder (die nog slaperig zei gaat het moppie?) en ben naar me eigen bed gegaan met een zetpill van 1000 mg, dit heeft me hoofdpijn iets verlicht.
duizelig ben ik nog steeds.
Ik had daarvoor al wat asprine/ibu op, maar daarmee was ik alleen maar die bacterie aan het voeden op mn darm, uiteindelijk heeft mijn moeder liefde, en aandacht me stukken beter gemaakt

Ik blijk dus voedsel vergiftiging te hebben, ik ben nu 2 kilo kwijt,
en ontlast nog steeds heel dun, ben erg duizelig van de uitdroging en moe, want ben al 24 uur wakker.
veel rust en drinken doet me goed.

wilde het even kwijt..