klap tegen mn hoofd gehad

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
anneM_Ajax

Berichten: 2594
Geregistreerd: 17-09-04
Woonplaats: Breukelen UT

klap tegen mn hoofd gehad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-07 17:43

Ja nou en hoe, een klantje van mn durfde niet te galoperen op Odilan (moeder van mijn paard) omdat ze flink gek deed, dus ik stelde voor om er even naast te rennen want dan zou ze vast wel normaal doen.
Nou was het maar zo, madam dook ineens een hoek en in kwam er heel hard weer uitzetten. Ze sloeg haar hoofd om en draaide, alleen daar stond ik. Mensen die Odi kennen weten wel hoe ze dat doet Duivel ze gaat zo snel dat je niks meer kan beginnen.

Ik lag een flink eind verderop toen ik opstond. Ik blijk heel erg hard door de lucht te zijn geslingerd... hmm ik voel nu al de spierpijn daarvan.
Iedereen over de zeik natuurlijk want ik gaf op dat moment les (manegeles 6 kids) allemaal ouders om me heen. Maja dat maakte me niet zoveel uit ik lag doodgewoon heel verdwaasd op de grond te bedenken hoe het kwam dat ik niet zo veel kon zien. Hmm bleek dat mn bril nog 3 meter verder lag, blonT. Odi heeft trouwens flink mn bril gemold beetje jammer.
Maja nu heb ik (3 uur later) toch behoorlijke hoofdpijn, en mn oog is helemaal blauw en rood, waarschijnlijk door mn bril. Beetje jammer allemaal is net mn voet weer goed, heb ik dit weer.
Ik zie overigens ook beetje wazig met 1 oog in de hoek, mischien toch maar even de dokter bellen als het zo blijft.
Ik wou het ff van mn af schrijven, sorry daarvoor Bloos

Wendel

Berichten: 2850
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: buitenpost *friesland*

Re: klap tegen mn hoofd gehad

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 17:46

poe dat kan behoorlijk pijn doen. Ook ik weet er alles van. Een keer had ik met het paard laden in de trailer een klap boven op het hoofd gehad. Gevolg kaken klappen heel hard op elkaar en misde een halve kies. Dan gaat het even raar voor je ogen flikkeren......Als je het niet vertrouwd even naar de Ha, je kan wel een lichte hersenschudding hebben opgelopen

FleurBscht

Berichten: 485
Geregistreerd: 30-06-04
Woonplaats: zoetermeer

Re: klap tegen mn hoofd gehad

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 23:50

Ga iig maar eventjes naar de huisarts zou ik zeggen.
misschien een hersenschudding? En dan wazige in 1 hoek klinkt ook niet helemaal gezond..

anneM_Ajax

Berichten: 2594
Geregistreerd: 17-09-04
Woonplaats: Breukelen UT

Re: klap tegen mn hoofd gehad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-07 15:17

t' gaat al een stuk beter vandaag Lachen
wazig zie ik niet meer, hoofdpijn bijna niet meer. Alleen een heel stijve nek maja die heeft ook een opdonder gehad.
Hopen dat het morgen over is want een stijve nek en een jonge hengst gaan niet zo goed samen.

Nimue
Berichten: 3309
Geregistreerd: 21-11-03

Re: klap tegen mn hoofd gehad

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 15:37

Pas op hé, want als je een hersenschudding hebt en je geeft het niet genoeg rust, kun je er chronische hoofdpijn aan over houden. Ik denk dat je daar ook niet op zit te wachten. Knipoog Beter even rustig aan doen hoor, en niks forceren.

Wilawander

Berichten: 15094
Geregistreerd: 12-03-06
Woonplaats: Enschede over de grens.

Re: klap tegen mn hoofd gehad

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 00:27

Pas wel op. Heb op die manier een chronsiche whiplash opgelopen waardoor ik nauwelijks meer kan werken,

anneM_Ajax

Berichten: 2594
Geregistreerd: 17-09-04
Woonplaats: Breukelen UT

Re: klap tegen mn hoofd gehad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-07 21:11

@wilawander: he gatver dat is alles behalve fijn zeg. Hoe doe je dat nu dan allemaal want ik neem aan dat je wel gewoon moet werken enzo

Behalve een paar verekte spieren (denk ik) heb ik helemaal niks meer. Mn jochie was vandaag uitermate braaf, dat is wel eens anders, dus dat kwam ook erg goed uit.

Wilawander

Berichten: 15094
Geregistreerd: 12-03-06
Woonplaats: Enschede over de grens.

Re: klap tegen mn hoofd gehad

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 15:47

anneM_Ajax schreef:
@wilawander: he gatver dat is alles behalve fijn zeg. Hoe doe je dat nu dan allemaal want ik neem aan dat je wel gewoon moet werken enzo

Behalve een paar verekte spieren (denk ik) heb ik helemaal niks meer. Mn jochie was vandaag uitermate braaf, dat is wel eens anders, dus dat kwam ook erg goed uit.



Ik werk 2 dagen in de week bij een dierenarts en de rest van de week heb ik dan nodig weer bij te komen daarvan. Van de artsen mag ik niet meer werken. Maar ben geen thuiszitter.