Altijd pijntjes

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kylyco

Berichten: 832
Geregistreerd: 19-10-05
Woonplaats: Roden

Altijd pijntjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-07 20:30

Hallo,

Ik wou even weten of ik de enige ben die bijna altijd wel pijntjes heb. Hiermee bedoel ik vooral in gewrichten en spieren enzo.

Ikzelf heb het gevoel altijd wel iets te hebben. Zo ben ik na 1 1/2 jaar onderzoeken erachter dat in mijn rug twee wervels erg weinig vocht opnemen. Hierdoor is mijn rug één van de punten die ik vrij vaak voel. Daarnaast is mijn arm in oktober bijna uit de kom geweest. Daarvoor ben ik nu aan het revalideren. Daarbij keek de fysio of al mijn gewrichten zo los waren. En op dat moment voelde ik mijn duim niet. Alleen nu doet hij nog steeds pijn. Stond 2 uur geleden mijn paard op te strooien en ineens pijn op de kop van m'n heup. Kon 2 minuten been niet bewegen van de pijn. Daarna kon ik wel weer wat strompelend verplaatsen. Nu heb ik er gelukkig niet zoveel last meer van.

Oké dit waren wat voorbeeldjes maar zo gaat het dus dagelijks. Zijn er meer met van die vage en soms minder vage dingen?

Cyntje
Berichten: 23461
Geregistreerd: 31-10-05

Re: Altijd pijntjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 20:32

Doei! loop al 2 jaar met spierklachten en allerlei andere vervelende kwalen erbij en na 2 jaar onderzoekn in het ziekenhuis nog steeds niets gevonden!

_Karlijn
Berichten: 6493
Geregistreerd: 05-01-06

Re: Altijd pijntjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 18:35

Hmm.. Ik weet het
Erg lastig
Ik heb ook van vanalles last
Ik heb een tijd fysiotherapie gehad voor mijn knie. Mijn spieren waren aan de voorkant te lang waardoor mijn knieschijf op de bovenkant van mijn onderbeen schuurd. En mijn spieren aan de achterkant van mijn bovenbeen (bovenbeen, billen, rug) zijn te kort, waardoor ik niet goed kan bukken
Mijn spieren rond mijn duim zijn te lang, daardoor kan ik mijn duim in een hoek van 90 graden naar buiten buigen
Mijn rug heb ik heel vaak last van
Ik heb heel vaak buikpijn en hoofdpijn. Hoofdpijn bijna elke dag..

En nu heb ik last van mijn heup, daar heb ik een ontstoken pees ofzo, volgens de dokter.

Ik heb dus ook bijna altijd wel wat.. Ach gut

lore
Berichten: 349
Geregistreerd: 20-12-02
Woonplaats: Deurne (België)

Re: Altijd pijntjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 13:51

Ken dat gevoel heb ook steeds altijd vage klachten. Nu zit ik weer thuis met verstoorde hormonen en alle verschijnselen vandien. Daarvoor al gewrichtspijnen, galcrisissen, .... kortom ook altijd wat.

Kylyco

Berichten: 832
Geregistreerd: 19-10-05
Woonplaats: Roden

Re: Altijd pijntjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-07 14:11

Tja opzich blij te horen dat ik niet de enigste ben. Aan de andere kant lees ik wel dat jullie kwaaltjes ook erg vervelend zijn. Maar tja we moeten ons er maar doorheen trekken. Er zijn nog zoveel positieve dingen in het leven. Knipoog