Ik ben sinds 3/ 4 maanden heel erg moe. Ik ga op tijd naar bed (10 uur elke dag) en sta rond 7 uur/ half acht op en in het weekend wat later. Ik eet voor mijn gevoel gezond. Ik eet niet veel, maar heb maar een kleine maag en meer eten dan je op kan is moeilijk. Stress heb ik ook niet veel, op school gaat het goed enz. Maar toch ben ik moe. Ik heb de hele dag het gevoel dat ik heel afwezig ben en traag reageer, en moet vaak echt even mijn ogen dichtdoen en word dan draaierig. Ook ben ik na een rondje rennen al buiten adem en word dan ook misselijk. Ook als ik de trap opgelopen ben ben ik buiten adem. Ik heb ook geen zin meer om dingen te doen omdat ik weet dat ik er doodmoe van word. Ook voel ik soms mijn hart opeens heel snel kloppen en heb ik steken daar waar mijn longen zitten. Gisteravond om een uur of half 9 zat ik ook helemaal te trillen van moeheid. En mijn spieren voelen de hele dag slap. Het word ook steeds erger. Ik kom net bij de dokter vandaan, die heeft m'n bloeddruk, pols, hart en longen gemeten/ onderzocht. Dat was allemaal normaal. Nu moet ik maandag bloed laten prikken. Ik ben er niet helemaal gerust op omdat ik het nooit eerder heb gehad, en me echt heel anders voel dan 3/ 4 maanden geleden. Ik voel me gewoon raar..
Weet iemand wat er kan zijn of hebben meer mensen dit?
Ik moest het gewoon even kwijt.