Hoesten overgeven, duizelig

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Shanel

Hoesten overgeven, duizelig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-07 12:17

Sinds kerst ben ik al gigantisch aan het hoesten. In het begin viel het nog wel mee, maar het is deze week zo dat ik, wanneer ik hoest, helemaal duizelig word en vandaag zelfs moest 'overgeven'. Niet overgeven in de zin van overgeven maar het was meer slijm. School heeft me net zelfs naar huis gestuurd om naar de dokter te gaan, maar die neemt dus de telefoon niet op

Wie heeft er nu ook last van of heeft zoiets wel eens gehad?

Marijkjuh

Re: Hoesten overgeven, duizelig

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 12:18

Ik weet niet wat het is, maar veel beterschap in ieder geval!

Lise81

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 15:00

Ik heb ook wel eens gehad dat ik bij hevig hoesten moest overgeven, werd niet duizelig. Dat kan wel door de inspanning.
Wel handig als de huisarts even naar je longen gaat luisteren. Sinds kerst is al 3 weken!! Dus snel even naar de huisarts, gewoon nog eens bellen of ie vandaag nog snel even tijd heeft. Vertel er echt bij dat je vanaf kerst al hoest en het blijkbaar niet minder wordt, anders kan je vast pas maandag terecht.
Op je longen moet zuinig zijn!
Laatst bijgewerkt door Lise81 op 12-01-07 15:01, in het totaal 1 keer bewerkt

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 15:01

blijven proberen om die dokter te bellen,anitbioticakuurtje is denk ik wel nodig Knipoog

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 15:46

Idd blijven proberen. een slijmoplosser is waarschijnlijk geen overbodige luxe, en misschien nog wel iets extra's...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 16:21

Misschien stomme suggestie (of hoe je het ook mag noemen) hoor, maar heb je geen (lichtere vorm van, want wss ben je inge-ent) kinkhoest?

Shanel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-07 19:09

Bedankt voor de reacties. Ik heb gebeld naar het telefonisch spreekuur en kon vanmiddag gelukkig nog terecht. Ik heb infecties aan longen, luchtwegen, neus, oren en keel, maar dat staat natuurlijk allemaal in verbinding met elkaar, en bronchitis verschijnselen. De dokter heeft me een anitbioticakuur meegegeven.

dierfysio

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 19:12

ohoh, heb dat ook gehad met de feestdagen. kuch nu nog wat na, maar die walchelijke hoestbuien-waar-je-bijna-in-blijft zijn gelukkig over.
had precies hetzelfde als jij. had dokter gebeld, maar die zeiden dat er een virus heerste die dit veroorzaakt. en daar kun je niks aan doen, behalve uitzieken.
heb zelf gewoon doorgewerkt, maar fijn was anders.

wens je sterkte en beterschap toe, en iemand die keelsnoepjes voor je haalt!

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 20:09

Ik heb dat ook wel eens als ik verkouden ben, dan blijf je er zo'n beetje in, heel vervelend Knipoog.
Beterschap, genoeg vitamientjes eten, vroeg gaan slapen en je lekker laten verwennen Lachen.