In slaap wekker uit

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
rozahorse

Berichten: 1456
Geregistreerd: 20-06-04
Woonplaats: zoetermeer

Re: In slaap wekker uit

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 12:14

Ik laat altijd mijn telefoon op de snooze functie staan dan gaat ie elke 10 minuten en dan me gewone wekker nog.

Ogrop
Berichten: 6089
Geregistreerd: 29-09-06

Re: In slaap wekker uit

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 12:18

Heb ik ook haha.. Ben nu pas op! om de zelfde reden. ik word niet eens wakker van die wekker Tong uitsteken ik laat hem maar doorlopen , maar m'n zus slaapt ook in de zelfde kamer dus zij roept me dan en dan word ik wel wakker. Heel erg raar. Ik zet m'n gsm,en m'n wekker,en m'n zus haar wekker, allemaal naast elkaar, en vraag dan naar m'n zus als zij me ook nog eens wil wakker maken Clown

litteltje

Berichten: 3060
Geregistreerd: 26-03-04

Re: In slaap wekker uit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-07 15:55

De optie van wekker om 7 uur zetten gaat denk ik niet werken Nagelbijten / Gniffelen want vind het altijd wel fijn om nog ff te blijven liggen, met gevolg dat ik dan dus te laat m'n bed uit kom

Mijn moeder wou eigenlijk ook niet bellen naar school, maar aangezien ik maandag om kwart voor 8 dan moet melden, en ik pas om 5 over 11 op school hoef te zijn (proefwerkweek)
en naja, ik fiets ruim 20 minuten en ik ga dan niet weer helemaal naar huis..

Normaal gesproken wordt ik ook standaard om half 7 wakker.. en dan slaap ik half weer verder, maar m'n wekker gaat wel om de 9 minuten af, en dan tegen 7 uur wordt ik weer wakker zodat ik m'n bed uit ga.. Maar nu heb ik vakantie gehad, en is dat ritme een beetje weg Vork

marleen_usar

Berichten: 24691
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Re: In slaap wekker uit

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 17:22

Heb je vloerbedekking of zijl op je vloer,zet je wekker zo ver weg dat je uit bed moet.Als je zijl hebt moet je een natte dweil neer leggen op de plaats waar je uit bed stapt.Je bent dan meteen goed wakker.

litteltje

Berichten: 3060
Geregistreerd: 26-03-04

Re: In slaap wekker uit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-07 18:43

ik heb vloerbedekking dus dat gaat niet Knipoog
Lekker fris in de winter haha Tong uitsteken

Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Re: In slaap wekker uit

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 20:54

litteltje schreef:
De optie van wekker om 7 uur zetten gaat denk ik niet werken Nagelbijten / Gniffelen want vind het altijd wel fijn om nog ff te blijven liggen, met gevolg dat ik dan dus te laat m'n bed uit kom



Ik wil niet vervelend tegen je zijn, maar je gaat hier wel de grootje 'fout' in. Ik geloof wel dat iedereen het fijn vind im in zijn bed te blijven liggen, en lekker rustig aan wakker te worden en het liefste met een ontbijt op bed. Maarja, je moet wel grenzen stellen. Als je 30 minuten blijft liggen, dan lig je nog lekker warm in je bedje, je gaat lekker dromen, en voordat je het weet ben je weer helemaal weg.
En als je er eenmaal aan gewend bent om er meteen uit te gaan wanneer je wekker gaat, ben je daar ook binnen 2 weken aan gewend!

Als je later fulltime werkt kun je je ook niet iedere keer verslapen en je moet laten bellen dat je bij de dokter/tandarts geweest bent..

Gewoon ff volhouden, meteen je bed uit het lukt je best Haha!

litteltje

Berichten: 3060
Geregistreerd: 26-03-04

Re: In slaap wekker uit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-07 21:06

Ja op zich is dat wel waar Tong uitsteken
Heb volgende week proefwerkweek dus dan moet ik eigelijk wel meteen uit m'n bed omdat ik nog moet leren, maar dat is dan niet zo heel vroeg Tong uitsteken

Moirsa

Berichten: 8440
Geregistreerd: 03-05-04
Woonplaats: Sneek

Re: In slaap wekker uit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 21:22

Kiara schreef:
Meerdere wekkers verspreid door je slaapkamer neerzetten en deze op verschillende tijden laten rinkelen!.

6.45 de eerste wekker gaat bij je hooft die doe je uit en gaat slapen
6.46 de 2de wekker gaat bij je voeteind je doet hem uit en gaat slapen
6.68 de 3de wekker gaat op je bureau die doe je uit en gaat slapen
6.51 de 4de wekker gaat onder je bureau die doe je uit en gaat slapen
6.55 de 5de wekker gaat in het laatje van de bureau die doe je uit en gaat slapen
6.59 de 6de wekker gaat onder in je kleding kast die doe je uit en gaat slapen,
7.00 de laaste wekker gaat uit om de hoek van je kamer,,
Goede morgen Slapen


bedoelde je zo iets Vork Clown

Coentjuh

Berichten: 9864
Geregistreerd: 07-03-04
Woonplaats: Ardennen + Werkendam

Re: In slaap wekker uit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 23:12

Elke schreef:
Waarom gaat je wekker af om half 7, terwijl je er om 7 uur uit moet? dan heb jenog een half uur om in slaap te vallen.
Zet je wekker gewoon om 7 uur. Een stukje van je bed af, zodat je persé je bed uit moet, en dan uit je bed blijft!

succes


Dat vroeg ik me ook al af Nagelbijten / Gniffelen Ga echt niet m'n wekker op 6 uur zetten hoor, omdat ik er half 7 pas uit moet!

Ik heb dit probleem ook wel is Bloos gaat dat ding af, druk ik hem uit, nog heel ff blijven liggen denk ik dan.. en dan is het leven toch erg zwaar Clown dus woeps ben ik weer weg

Meestal schrik ik dan na kwartiertje weer wakker of m'n pa of ma staat in mn kamer, wat ik nog in mn bed doe Haha!

Maar goed, ver weg zetten is een oplossing en dan er gelijk uit gaan!

Keukenkast
Berichten: 3150
Geregistreerd: 26-12-04

Re: In slaap wekker uit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 23:14

Oo, dat is niet handig, haha!

Zelf zette ik altijd de wekker direct uit als hij ging, en sliep lekker verder! Nu heb ik een wekkerradio, en word ik wakker met Edwin Evers! Yeah, daar sta je lekker van op.

Anoniem

Re: In slaap wekker uit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 23:17

ik zet altijd 2 wekkers met 3 a 4 minuten verschil in de wektijd, bijde mag ik dan 1 keer op snoose drukken en dan moet ik er toch echt aan geloven en er uit gaan Clown

Marchador

Berichten: 19936
Geregistreerd: 17-01-04

Re: In slaap wekker uit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 00:28

Vervelend probleem zeg!
Ik deed het in mijn slaap ook veel, of ik zette de wekker uit, of ik smeet mijn wekker tegen de muur, of ik ramde er eens flink op.. in mijn slaap dan.
Uiteindelijk heb ik een heel andere wekker gekocht, daarna heb ik het niet meer gehad. Misschien werkt het bij jou ook?
En inderdaad je wekker niet naast je bed zetten, maar zo dat je er echt uit moet om het uit te zetten.

daffodil

Berichten: 10450
Geregistreerd: 12-11-03

Re: In slaap wekker uit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 00:32

Ooooh en ik moet je teleurstellen, nee het wordt niet beter als je ouder wordt.......ik ben 34 en verslaap me dus nog steeds! Ga er elke dag vanuit dat manlief me wel wakker maakt maar owee als hij dat dus niet doet of niet goed genoeg doet (ach tis eigenlijk best zielig....)!

Sterkte ermee want ik weet geen oplossing, anders zou ik zelf ook gewoon op tijd op mijn werk zijn Haha! Haha!

litteltje

Berichten: 3060
Geregistreerd: 26-03-04

Re: In slaap wekker uit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-07 11:34

Had vanmorgen me gewone wekker gezet en m'n telefoon, die lag op me bureau zodat ik uit m'n bed moest..
ene ging om half 8 andere om kwart voor 8 (als ik om half 8 uit m'n bed moest dat ging éeecht niet )
maargoed.. om kwart voor 8 was ik uit bed Haha! (vraag niet hoe maar goed Tong uitsteken )

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Re: In slaap wekker uit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 13:35

Goed zo, je boekt vooruitgang Knipoog