In slaap wekker uit

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
litteltje

Berichten: 3060
Geregistreerd: 26-03-04

In slaap wekker uit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-07 09:14

Jeetje heb ik weer, heb me net verslapen, is al de 2e keer dit jaar. Mamma belt nog voor deze ene keer naar school dat ik naar dokter ben ofzo..
Maar mijn wekker gaat altijd om half 7 en staat zo beetje achter mij, en ik moet er dan om 7 uur uit..
Maar nu zet ik gewoon in mijn slaap mijn wekker uit, en datwas denk ik gewoon om half 7 want ik heb geen een keer de wekker gehoord en ik ben ook helemaal niet wakker geweest tot m'n moeder mijn kamer binnen kwam.

Heeft iemand tips?

xxJacqyxx

Berichten: 557
Geregistreerd: 22-02-05

Re: In slaap wekker uit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 09:15

Kan je je wekker niet wat verder neerzetten zodat je echt je bed uit MOET om hem uit te zetten? Knipoog

litteltje

Berichten: 3060
Geregistreerd: 26-03-04

Re: In slaap wekker uit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-07 09:16

Dat is misschien iets, dat ik 'm op mijn bureau zet ofzo.

Maar dan moet ik denk ik wel van dat gepiep doen, want ik heb nu wekker omdat ik van dat gepiep vreselijk chagrijnig wakker wordt Vork

leannetje

Berichten: 627
Geregistreerd: 27-05-04
Woonplaats: sint oedenrode

Re: In slaap wekker uit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 09:27

Ik heb dat ook altijd & nu laat ik altijd mijn telefoonwekker 10 min voor mijn irritante piepwekker (die op mijn bureau staat) afgaan zodat ik voor het gepiep uit bed kan.. maar meestal zet ik mijn tel. uit in mijn slaap en word k van het gepiep wakker en
moet ik verplicht uit bed :p want daar slaap je echt niet doorheen ..Tong uitsteken

ninja2

Berichten: 3645
Geregistreerd: 23-06-05
Woonplaats: de rips

Re: In slaap wekker uit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 09:30

Als ik hem verder weg zet dan sta ik gewoon op om hem uit te zetten en dan ga ik weer slapen haha.
Ik heb een geluk dat ik altijd s,avonds werk dus kan ik me nooit verslapen.
Ik zet meestal 2 wekkers die dan om de 9 minuten afgaan. Maar dan kan ik hem ook nog wel eens 10x uitzetten

liannes

Berichten: 3256
Geregistreerd: 27-01-04
Woonplaats: Noordoostpolder.

Re: In slaap wekker uit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 09:35

de gewoonste zaak van de wereld voor mij, ik hoor echt geen wekken s'morgens, gelukkig onze zoon van bija 12 wel, en die maakt mij dan wakker, anders zou ik me iedere dag verslapen, en ik kan je vertellen, zelfs de buren worden wakken van mn wekker, ik alleen niet, hahaha.

_Ananas_

Berichten: 3862
Geregistreerd: 26-10-04
Woonplaats: Regio Utrecht

Re: In slaap wekker uit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 09:39

Hmm ja heel bekend.. Zelf doe ik de wekker van mijn telefoon al een uur eerder gaan. Dan kan ik nog even lekker slapen, maar ben ik al wel wat meer op de wereld!

Nimue
Berichten: 3309
Geregistreerd: 21-11-03

Re: In slaap wekker uit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 10:36

Een andere wekker wil ook nog weleens helpen, vooral eentje die een beetje moeilijk uit te zetten is. Knipoog En anders idd wat verder wegzetten of twee wekkers gebruiken: eentje naast je bed om alvast wat wakker te worden, eentje verderop waarvoor je er wel uit MOET.

En natuurlijk niet te laat naar bed gaan en proberen een beetje een regelmatig slaapritme te ontwikkelen; de meeste mensen worden dan al voor hun wekker (half) wakker.

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Re: In slaap wekker uit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 11:55

heb daar gelukkig nooit last van. Als de wekker ga , spring er bijna direct uit. Maar anders moet je zo,n herhalings wekker kopen die om de 5 min af gaat ofzo

Siggislief

Berichten: 14087
Geregistreerd: 04-10-04
Woonplaats: Amsterdam

Re: In slaap wekker uit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 15:39

Ik doe het ook wel vaak dan doe ik em s'nachts om een uur of 3.00/5.00 uur wakker en dan doe ik em uit!
En dan denk ik wel zoo van ja, dan wordt ik toch om 6:45 wakker.. maar dan wordt ik om 7:00 uur of wat later wakker..
Ik kan niet tegen dat gepiep!, dan wordt ik saggie.. Nagelbijten / Gniffelen

Angela

Berichten: 25692
Geregistreerd: 21-03-05
Woonplaats: Beuningen

Re: In slaap wekker uit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 15:45

Sinds ik een wekker-cd speler heb, wordt ik rustig wakker, zonder gepiep. Hij staat ook een stuk zachter. Door het piepen wilde ik nog wel eens heen slapen, of in mijn slaap uitdrukken. Nu met de muziek sta ik ieder ochtend vrolijk naast mijn bed!

Siggislief

Berichten: 14087
Geregistreerd: 04-10-04
Woonplaats: Amsterdam

Re: In slaap wekker uit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 15:46

@ Angela : Das best handig Ja

Ilzjuh
Berichten: 7565
Geregistreerd: 25-09-05
Woonplaats: Overal en nergens.

Re: In slaap wekker uit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 15:55

Ik word ook chagerijnig door gepiep van m'm wekker. Nagelbijten / Gniffelen
Maar ik word tegenwoordig altijd standaard een uur voor m'n wekker wakker, en dan slaap ik nog even door. Vervolgens word ik 5 minuten voor m'n wekker wéér wakker, en dan ga ik eruit om hem uit te zetten. Tong uitsteken
Mijn wekker staat overigens helemaal aan de andere kant van mijn kamer.
Muziek werkt niet bij mij, want dan slaap ik er gewoon doorheen. Nagelbijten / Gniffelen
En als mijn wekker toch een keer door gepiep afgaat, dan ben ik maar chagerijnig. Clown

_Marianne
Berichten: 1705
Geregistreerd: 03-07-06

Re: In slaap wekker uit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 15:59

Ik word ook altijd vreselijk chagrijnig van mijn wekker.. tegenwoordig zet ik mijn radio! Ideaal.. gezellig en ik moet mijn bed uit! (Behalve als ik mijn afstandsbediening voor de verandering NIET kwijt ben Tong uitsteken )

Tempus_Fugit
Berichten: 3666
Geregistreerd: 08-08-05

Re: In slaap wekker uit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 16:02

Ik ben eigen altijd voor de wekker wakker, tenzij ik heel slecht heb geslapen die nacht en/of nog heel moe ben.

Deau
Berichten: 5900
Geregistreerd: 15-02-04

Re: In slaap wekker uit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 16:07

Ik zet altijd mijn wekker met radio 5 min voor mijn telefoonwekker.
Ik wordt van een vlieg al wakker maar vind het altijd lekker om nog even door te dutten in bed.

En inderdaad de wekker verder weg zetten Ja

Chann

Berichten: 7173
Geregistreerd: 10-12-05

Re: In slaap wekker uit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 16:10

Mijn wekker staat ook aan de andere kant van de kamer. Ja
Trouwens, het is een radiowekker die nog behoorlijk hard kan ook. Ik zet hem altijd op een ruis en dan op z'n allerhardst, ik schrik er soms zo van wakker (nouja, inmiddels schrik ik er niet meer van.....) dat met een grote vaart naar de andere kant van mn kamer ren en de wekker uitzet, met de snoozeknop, zodat hij na 9 minuten weer gaat. Aangezien ik vaak weer gewoon in bed duik. Clown
Maar na 2 of 3 keer kom ik er meestal wel uit, en mijn vader controleert altijd even op tijd, dus ik verslaap me niet (meer). Lachen

Farouche

Berichten: 10385
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Noord-Holland

Re: In slaap wekker uit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 16:16

''verstop'' je wekker ergens iedere keer ergens anders, zodat je uit je bed moet om hem uit te zettem Knipoog

_Ilona

Berichten: 849
Geregistreerd: 02-05-04
Woonplaats: dongen

Re: In slaap wekker uit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 16:19

hier nog zo iemand! Ik ben ook al een aantal keer door mijn wekker heen geslapen. Zet hem gewoon uit in mijn slaap. En dan niet te spreken als hij naast je af gaat hoe chagie je ervan wordt. Ik heber ook wel eens aan gedacht om hem maar aan de andere kant van mijn kamer te zetten maarja dan moet ik echt mijn bed er voor uit en dat vind ik dan ook niet leuk...
Misschien zou een wekkerradio wel wat voor me zijn als ik daar niet doorheen slaap.

CARLIJN_
Berichten: 245
Geregistreerd: 01-12-06
Woonplaats: overal

Re: In slaap wekker uit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 16:22

Ik heb ik heel af en toe ook eens.
en ja vandaag was weer zo'n dag Koe

kissielover

Berichten: 1740
Geregistreerd: 11-04-05
Woonplaats: Ridderkerk

Re: In slaap wekker uit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 16:25

Dat herken ik helemaal! Ik slaap er ook doorheen zet 's ochtend 5x de wekker maar ik druk hem gewoon uit of ik hoor hem niet, ik vind dat zo erg verslaap me altijd :S

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Re: In slaap wekker uit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 16:26

Meerdere wekkers verspreid door je slaapkamer neerzetten en deze op verschillende tijden laten rinkelen!
EN je moeder niet meer naar school laten bellen met een smoesje. Zelf de verantwoording dragen kan ook helpen.

Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Re: In slaap wekker uit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 21:42

Waarom gaat je wekker af om half 7, terwijl je er om 7 uur uit moet? dan heb jenog een half uur om in slaap te vallen.
Zet je wekker gewoon om 7 uur. Een stukje van je bed af, zodat je persé je bed uit moet, en dan uit je bed blijft!

succes

_Evelien

Berichten: 6281
Geregistreerd: 21-09-05
Woonplaats: Breda

Re: In slaap wekker uit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 21:45

Ik had me maandag verslapen.. Clown
Wekker om 6 uur,, ik dacht: Ja dàag, ik ga verder slapen.. Clown
Werd ik om half 8 wakker.. Tong uitsteken

Die tip van Elke is idd handig.. Lachen

_Kimberley

Berichten: 5090
Geregistreerd: 05-07-05
Woonplaats: den helder

Re: In slaap wekker uit

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 12:10

Heb ik ook! Ik heb ook geeneens een wekker meer, want ik hoor 'm toch niet, en anders zet ik 'm in m'n slaap uit, terwijl ik er echt niks meer van weet. Scheve mond Mijn moeder roept me ook altijd een stuk of 5 keer, meestal hoor ik het alleen de laatste 2 keer.