Ik ken het middel totaal niet, maar ben enorm huiverig voor pilletjes en druppels om af te vallen. Heb het in het verleden ook geprobeerd en had pillen in huis, werkelijk waar, was er 4 kilo in 1 week tijd!! mee kwijt. Kreeg daarintegen wel enorme hartkloppingen en benauwd gevoel. Zat beetje op tv te zappen en zag opeens het tvprogramma 'Ook dat nog' daarin werden deze pillen genoemd en een meneer welke een hartaanval had gekregen veroorzaakt door deze afvalpillen. Heb dus gelijk weggegooid..
Ik ben van mening datr je je eetpatroon helemaal om moet gooien, veel groenten en fruit eten en goed water drinken, je porties halveren en snoepen weg moet laten en uiteraard bewegen. Het afvallen duurt dan wel wat langer, maar je hebt ook langer resultaat, gaat je fitter voelen en je huis gaat er beter uitzien..dat is veel meer waard dan in een maand 6 kilo kwijt zijn en daarna keihard het dubbele aan te komen..
Zou haar dus dit advies mee geven ipv pillen en andere troepjes te gebruiken, laat haar desnoods naar een dieetiste gaan, die kan haar goed voorlichten, of laat haar eens research doen op internet.
Veel succes voor haar, wat betreft dit middel heb ik geen ervaring mee, maar dit is wel hoe ik erover denk.