Ik zit er eigenlijk al een hele lange tijd mee en weet best dat meer mensen dit hebben. Ik zal eerst even uitleggen wat het is.
Mijn linkervoet is breder, dit komt omdat aan de buitenkant van mijn voet een soort botje uitsteekt waardoor het een soort bult vorm heeft. (dit is wel onder de huid)
Dit is echt een grote ramp met schoenen passen (aangezien ik zowiezo al rekening moet houden met mijn linkerbeen, deze houd vocht vast omdat ik tegen de bakwand ben gegooit op de manege) ook doet die ''bult'' erg veel pijn als ik koude voeten heb en ze nat zijn, maar ook als ik bijvoorbeeld me moeder heb geholpen met haar werk (postbode

Ik heb het er met mijn moeder over gehad afgelopen zaterdag of je dit niet weg kan laten halen.. toen kreeg ik als reactie: ja dit kan wel. dus toen vroeg ik of ik dit mocht laten doen. zegt ze: nou daar moet je eerst goed over nadenken, je tante heeft dit ook laten doen en heeft hier erg veel last van gehad!! dus nou wil ik best wel een keer met me tante erover hebben maar ik zie hun bijna nooit.

sorry voor het lange verhaal.. maar ik weet het echt even niet meer..
als iemand weet hoe dit heet zou ik dit graag willen weten

als dit fout staat mogen jullie dit natuurlijk verplaatsen!
heel erg bedankt dat je dit hebt gelezen en ik hoop op reacties die mij kunnen helpen met de keuze!!

XxX Bianca
p.s. eventuele foto's kan ik maken als hier intresse bij is!