een pijnlijke plek in mijn borst

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

WendelJarig

een pijnlijke plek in mijn borst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-07 21:44

Oke ik heb nu een hele week ( eigenlijk al wat langer ) al een pijnlijke plek in mijn borst. ongeveer 4 cm boven mijn tepel. Het voelt aan als een blauwe plek maar hij is niet blauw. Voelt ook niet anders aan, geen bulten niet warm. Maar als ik het plekje aanraak blijft hij de eerste tien minuten wel pijn doen.
Had al even op het internet gezocht en het kan een ontstoken melkklier zijn. Heb geen kinderen dus geeft geen borstvoeding. Ik ben 24 jaar en maak me sinds vandaag toch een beetje zorgen. Ik wacht nog een paar dagen af en als het volgende week nog niet weg is dan maak ik echt een afspraak bij de huisarts. Maar wie heeft dit ook wel eens gehad en kan mij er meer over vertellen?

gollempje

Re: een pijnlijke plek in mijn borst

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 21:46

ik ben iemand die toch maar even naar de huisarts zou gaan.
als het niets ergs is, gelukkig. je kan er niet vroeg genoeg bij zijn!
succes ermee

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 13:08

Ik had dat laatst ook maar dan was het een grote plek,was ook niks te voelen of te zien. Het is vanzelf weggegaan.

WendelJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-07 21:26

ben jij er mee naar de dokter geweest marleen? Moet zeggen het is nu niet zo pijnlijk meer dan gisteren. Toen deed het ook extreem veel pijn zeg maar. Heb het eerder deze week wel vaker gehad dat de pijn wat weg zakte maar het was nooit helemaal weg

Lise81

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 21:28

Het kan misschien een ontstoken melkklier zijn? Is de pijn voor of tijdens de menstruatie, of kan je daar geen verband mee vinden? Misschien toch even langs huisarts!

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 21:29

Nee ik ben er niet voor naar de dokter geweest, ik ga wat vaker voor zo iets maar dat komt omdat ik veel bindweefsel knobbels heb,en dan weet je nooit zeker of het goed of fout is.Ik heb laatst wel een mammografie gehad en een scan, omdat 1 knobbel erg pijnlijk was. maar alles was goed.

garny95

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 21:30

mijn klieren kunnen ook wel eens pijnlijk zijn voor mijn menstruatie, ga niet in de zenuwen zitten, ga gewoon langs je ha, ook al is het over dan is het wel fijn te weten wat het geweest is.

WendelJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-07 21:30

daar heb ik ook al aan gedacht maar ik word niet ongesteld ik ben aan de prikpil. Ik heb op 28 december een injectie gekregen en een week later kreeg ik pijn. Ik ben nu 2 jaar aan de prikpil en er nooit een reactie op gekregen

WendelJarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-07 21:32

marleen_usar schreef:
Nee ik ben er niet voor naar de dokter geweest, ik ga wat vaker voor zo iets maar dat komt omdat ik veel bindweefsel knobbels heb,en dan weet je nooit zeker of het goed of fout is.Ik heb laatst wel een mammografie gehad en een scan, omdat 1 knobbel erg pijnlijk was. maar alles was goed.

Gelukkig dat bij jou alles goed was, lijkt me ook niks aan bindweefselknobbels.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 07:55

Vroeger had ik ze al en dat is echt vervelend, iedere keer denk je toch verder als je weer wat voelt.

missblonda

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 08:19

ik had het vroeger ook toen ik klein was zou nu niet meer weten wat het was maar was vanzelf weg gegaan