Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sheela schreef:ik heb het een paar jaar geleden ook gehad, hielspoor. Inderdaad erg pijnlijk als je opstaat en na 5 minuten werd het minder. Ik heb er een tijdje mee rond gelopen en toen maar eens naar de huisarts geweest. Er waren 3 opties: 1-doorsturen naar een podoloog en speciale inlegzooltjes laten maken. 2- een spuit in je voet laten zetten en 3- opereren. Bij mij kwam het omdat ik de hele dag op bergschoenen liep en die hebben een vrij harde zool met weinig vering. Uiteindelijk heb ik bij de Bever (winkel met outdoorspullen, bergschoenen, tenten, jacks) inlegzolen gehaald , omdat de afspraak met de podoloog pas na een maand was. En toen ik daar geweest was, duurde het een paar weken voor de zolen klaar waren. Intussen had ik die zooltjes van de Bever al en verdomd, die hielpen ook. Omdat hielspoor heel langzaam komt, gaat het ook heel langzaam weer weg. Ik ben bang dat de pijn nog niet weg is als je naar Disney gaat. Het viel mij pas na een hele tijd op dat ik er geen last meer van had. En nu gaat het goed (gelukkig). Ik weet niet of een rekverband en zalfje helpt... Ben bang van niet..Sterkte.