Heb ik een darminfectie of wat?!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Espoir_

Heb ik een darminfectie of wat?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-07 12:27

Afgelopen zaterdag op mn werk(zit achter de kassa) kreeg ik ineens hele erge hoofpijn en al mn spieren begonnen pijn te doen. Toen ben ik naar huis gegaan, had even lekker gedouched, dacht dat dat wel even lekker was voor mn spieren maar het hielp helemaal niks.
Die avond werd het alleen maar erger en kreeg ik ineens allemaal soort steken/krampen bovenin m'n buik en behoorlijke koorts.
Ben toen heel vroeg naar bed gegaan en werd 'snachts steeds wakker omdat ik gewoon niet meer wist hoe ik moest liggen.
De volgende dag (zondag) werd het nog steeds alleen maar erger, moest er gewoon om huilen. Maar ik moest wel gewoon 1x per dag normaal naar de wc. Iedere keer als ik zo'n steek/kramp had begon het heel zachtjes toen heel hard en dan bleef het echt zeker 2 minuten aan 1 stuk door steken en dan werd het weer minder. Als dat dan over was leek het alsof ik naar de wc moest maar dat lukte gewoon niet.
Nou gister werd ik wakker had het nog steeds, 'savonds wilde ik naar bed en toen moest ik rennen naar de wc (dunne Bloos ). Vannacht ben ik er ook al 2x uitgeweest omdat ik weer moest en heb echt geen één oog dicht gedaan. Die steken waren nu door heel mn buik en aan één stuk door, heb echt veel gehuild en geshaked(getrild) omdat het zo'n pijn deed en ik dacht dat er een onsteking aan een bepaalde darm zou zijn. Nou ben om 9 uur uit bed gegaan heb nu inmiddels alweer 3x op de wc gezeten en het is gewoon nog erger dan gister en vannacht. Mn moeder zegt dat het hoort bij mn "virusje" dat ik heb, maar ik denk echt dat er meer achter zit.
Misschien wel een darminfectie?
Kan iemand mij helpen of tips geven? Als ik het morgen nog steeds heb wil ik echt langs een huisarts maar mn moeder vind het niet nodig Verward.

Ik ben niet misselijk of iets en heb ook niet het idee dat ik moet spugen.
Sorry voor het lange verhaal!

Kanzi

Re: Heb ik een darminfectie of wat?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 14:18

Klinkt als een buikgriep, daar zal de huisarts niets aan doen.
Gewoon uitzieken dus....
Succes!

Amy77

Re: Heb ik een darminfectie of wat?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 14:33

Uhm, je hebt koorts, dat geeft vaak aan dat er ergens een onsteking kan zitten. ZOu toch even langs je HA gaan en je laten nakijken op een blinde darm ontsteking..die hoef je nl niet persé alleen rechts te voelen. Succes, echt doen hoor, want een virusje kan best, maar zekere voor onzekere nemen bij zoveel pijn dat je ervan huilen moet is niet goed.