Altijd maar wit zien

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sjaslique

Berichten: 2094
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Vught

Altijd maar wit zien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-07 16:21

Hey Bokkers,

Ik heb van mezelf een behoorlijk lichte huidskleur en als ik ook maar even iets gedaan heb dan sla ik echt zo wit als een lijk uit. Ziet er echt niet uit en er wordt altijd maar gevraagd of ik ziek ben. Wie herkent dit of weet wat je er aan kan doen?

Sophie2
Berichten: 4814
Geregistreerd: 04-09-05
Woonplaats: Winterswijk

Re: Altijd maar wit zien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 16:22

Hier hetzelfde. Als ik niet een dun laagje foundation draag vraagt iedereen of ik ziek ben. Ik denk dat er niks aan te doen is..

Oliebollie

Berichten: 1842
Geregistreerd: 22-01-06

Re: Altijd maar wit zien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 16:23

jaaa..klinkt bekend.. zelfs me ouders zeggen dat..
kom maar met een goede tip Haha!

Trieske_

Berichten: 3790
Geregistreerd: 19-01-06
Woonplaats: brabant

Re: Altijd maar wit zien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 16:25

als ik geen make up op doe krijg ik ook hetzelfde te horen..
en een beetje zelfbruinende creme wil ook wel helpen, of een zonnebankje..
voor de rest...lekker laten zeuren toch... niet iedereen is met een bruin tintje gezegend helaas ..

Hannanas
Berichten: 13030
Geregistreerd: 21-01-06
Woonplaats: Gelderland

Re: Altijd maar wit zien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 16:28

Hier nog een lijk!

En van foundation houd ik niet... dus ik blijf gewoon erg wit...

Krijg je soms ook van die opmerkingen als je net gefiets hebt ofzo, dus extra wit/grauwig van de kou, "zo voel je je niet goed?/ben je ziek? " ?

Wel een beetje blush doe ik soms op m'n wangen.

Samir

Berichten: 4179
Geregistreerd: 29-06-05

Re: Altijd maar wit zien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 16:30

Ik heb het ook een beetje, ik probeer af en toe een half uurtje onder de zonnenbank te gaan als ik er niet weer snel uitspring. Nagelbijten / Gniffelen beetje claustrofobisch Verder smeer ik niks op me gezicht hoor, vind ik alleen maar raarder staan. Bloos (Sommige mensen kunnen er écht niet mee op gaan.. )

Hannanas
Berichten: 13030
Geregistreerd: 21-01-06
Woonplaats: Gelderland

Re: Altijd maar wit zien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 16:32

Mja zonnebank is slecht voor je, en voor mij... en degene die hier erkenning vinden.... is een zonnebank kuurtje echt niet voldoende... Of we moeten er meerder keren per week 20 minuten onder liggen en dat heel de winter etc. Nou das geen gezonde optie.

MaiMai

Berichten: 1222
Geregistreerd: 20-12-05
Woonplaats: Groningen

Re: Altijd maar wit zien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 16:35

Hier nog een lijk, vroeger werd ik in de zomer dan nog wel snel bruin, maar nu echt niet meer. 1 Voordeel: ik verbrand ook vrijwel nooit. (al zegt de dermatoloog dat dit juist een nadeel is, omdat je toch kanker op kunt lopen, ook al verbrand je niet)

Hannanas
Berichten: 13030
Geregistreerd: 21-01-06
Woonplaats: Gelderland

Re: Altijd maar wit zien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 16:44

Ik kan ook ec ht bruin worden idd, maar dan wel bijv met 4 weekjes toscane.

Dus echt zo wit als een engelse blijf ik niet.

Maar nja je gezicht he, ook geen fruitig fris wit roze gezicht met gewoon roze frisse wangen... nee je trekt echt wit/grauw weg.

SDE
Berichten: 941
Geregistreerd: 30-08-04
Woonplaats: Antwerpen, België

Re: Altijd maar wit zien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 18:28

Hier nog een lijk.
En vergeet het maar dat ik foundation of blush gebruik. Moet ik allemaal niet van hebben.
Na 20 zonnebankkuren in 10 weken zie ik pas een tikkeltje bruin in het gezicht (mijn buik is dan wel mooi bruin Knipoog ). Maar wegens ongezond, doe ik dat ook niet meer.
En ja, sommige mensen vragen of ik ziek ben terwijl ik me kiplekker voel. Ik voel soms dat mensen naar me kijken, omdat ze denken dat ik ziek ben. Lastig!

milo

Berichten: 4914
Geregistreerd: 26-11-04
Woonplaats: Lelystad

Re: Altijd maar wit zien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 18:42

misschien heb je ijzertekort. ik had vroeger bloedarmoede en was lijkbleek.

nu ben ik nog altijd wit, maar ik gebruik zelfbruinende lotion en ga zo nu en dan eens onder de zonnebank om blosjes te krijgen Lachen

Hannanas
Berichten: 13030
Geregistreerd: 21-01-06
Woonplaats: Gelderland

Re: Altijd maar wit zien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 19:58

Nee, ik heb in ieder geval geen bloedarmoede.

Talisa

Berichten: 8972
Geregistreerd: 18-06-04

Re: Altijd maar wit zien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 20:07

Ja ik heb het ook altijd hoor.. En blauwe kringen onder m'n ogen..
Altijd maar dat "jeetje wat zie jij wit zeg" Niet leuk maja ik probeer gezond te eten, veel fruit, veel slapen en sja ik heb een dagcrème met een bruinig kleurtje erdoorheen wat ook wel wat helpt Lachen

Wilawander

Berichten: 15094
Geregistreerd: 12-03-06
Woonplaats: Enschede over de grens.

Re: Altijd maar wit zien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 11:01

Hier ook een lijk. Ik heb het gekregen nadat ik een whiplash heb opgelopen. Gebruik wel foundation want iedereen vroeg of ik ziek was/ben.

Red_Savage
Berichten: 9713
Geregistreerd: 29-06-06
Woonplaats: Wien, Österreich

Re: Altijd maar wit zien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 11:14

Ik ben ook wit van mezelf, en van zonnen wordt ik rood ipv bruin Clown
Maar ik heb geen tips voor, sorry. (ik wil juist wit blijven, ik doe vaker een heel dun laagje witte foundation op)
Ik denk dat alleen foundation en miss nog een beetje blush werkt.

Anoniem

Re: Altijd maar wit zien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 11:43

Hier nog een bleke Bep.....
Jaren geleden opende hier een zonnestudio die adverteerde met "Bij Ons GEGARANDEERD in 5X BRUIN", ik kreeg na 5x gewoon mijn geld terug Rolleyes
Of ik verbrand vreselijk (echt met vellen en blaren) of ik smeer goed en wordt hoogstens lichtroze.....

ukje
Berichten: 3794
Geregistreerd: 30-03-06

Re: Altijd maar wit zien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 11:45

het heeft gewoon met je pigment te maken als je van je zelf weet dat je goed eet en zo dan zou ik me er niet zo druk om maken

o0eefje0o

Berichten: 4698
Geregistreerd: 01-09-05
Woonplaats: Sprundel

Re: Altijd maar wit zien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 11:46

zelfbruinende DAGCREME van olaf o laze (of hoe je het schrijft)

werkt super eerst een week dagelijks gebruiken dan om de dag anders krijg je een rare kleur Haha!

Anoniem

Re: Altijd maar wit zien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 11:49

Toch is het best wel eens vervelend en zou ik graag iets meer kleur hebben.
Toen ik nog bij de ME zat moesten we altijd in de bus onze beschermende kleding onder het ME-pak aan trekken.
Als ik dan mijn broekspijpen omhoog deed voor mijn scheenbeschermers was het altijd de grap van mijn collega's om hun zonnenbrillen op te zetten Cool Koe

Arrabel

Berichten: 5391
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: 't Gooi

Re: Altijd maar wit zien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 11:59

Ik ben ook altijd wit, mensen vragen dan ook vaak aan me of ik moe ben, of ik me lekker voel, of ik te laat naar bed ben gegaan.
Best irritant.
Ik heb mijn bloed laten onderzoeken maar alles is goed.
Ik denk altijd maar aan de Kelly van Beverly Hills 90210 (weet niet of je dat programma kent is al een tijdje geleden)
Die Kelly was ook altijd ontzettend wit maar heel veel mannen vielen op haar! Knipoog

Scum

Berichten: 33101
Geregistreerd: 11-08-03

Re: Altijd maar wit zien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 12:10

Ik ben ook heel erg wit. En krijg ook dezelfde vragen als Arrabel. Bruin zal ik nooit niet worden, maar van mij hoeft dat ook niet. Ik heb de indruk dat andere mensen er meer moeite mee hebben dat mijn benen 's zomers wit zijn dan ik zelf Knipoog

Hannanas
Berichten: 13030
Geregistreerd: 21-01-06
Woonplaats: Gelderland

Re: Altijd maar wit zien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 12:40

Precies!

En zongebruind is nog altijd veel ongezonder dan natuurlijk wit!

Lovely1

Berichten: 2725
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: Nijmegen/Apeldoorn

Re: Altijd maar wit zien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 12:46

hier nog een sneeuwwitje Haha! of withoofd, of bleekje of spookje.... (huhum leuk al die bijnamen:P)
Ik ben altijd al bleekjes geweest ook voordat ik vegetarier werd maar toch blijven mensen het daar maar aan toeschrijven. Terwijl ik me doodslik aan vitaminen pillen met ijzer enz. In de zomer wordt ik wel bruin maar dat is na een week ook al weer voorbij Boos!

INGEMUIS

Berichten: 775
Geregistreerd: 22-10-06
Woonplaats: Limburg, Landgraaf

Re: Altijd maar wit zien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 22:21

Ik ben niet de enigste Bloos pfieww
Soms ben ik blijkbaar zo wit, dat mijn leraren zeggen: Meid voel je je niet goed, wil je naar huis? En zelfs mijn moeder, kom je uit bed heb je keurig 9 uur geslapen.. Heb je weer de hele avond naar belspelletjes liggen kijken? Je ziet zo wit. Alleen vind ik het raar, in de zomer verbrand ik niet maar word ik gewoon heel goed bruin?

lovely82

Berichten: 1194
Geregistreerd: 23-11-06

Re: Altijd maar wit zien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 22:40

Hier nog 1! ik heb ook de lichtste huidskleur die je maar kan hebben, vroeger schaamde ik mij ervoor tegenwoordig niet meer sinds ik in contact ben gekomen met Ariane Inden, ik was op een sollicitatiegesprek bij haar en zij vroeg aan mij hoe ik mijn huid zo mooi wit hield! hihi, zij doet er juist heel veel dingen voor bijvoorbeeld niet in de zon altijd een hoed of een paraplu op, ik doe er niets aan want het is mn huidskleur, sindsdien ben ik blij met mn huid, want als zo'n vrouw dat aan jou vraagt is het eigenlijk een compliment. ( voor diegene die niet wie zij is zie www.arianeinden.nl ).
Laatst bijgewerkt door lovely82 op 09-01-07 22:43, in het totaal 1 keer bewerkt