Ik heb sinds de laatste, ik denk, 6 weken hele rare ‘aanvallen’ ze kunnen op ieder moment van de dag komen duren een kwartier, ik heb dan een soort misselijk gevoel en het gevoel alsof ik de inhoud van mijn maag kwijt moet, ik hoef dan echt niet aan eten te denken want dan shake ik helemaal, krijg een rood, dik hoofd lijkt wel, ook als ik het beeld voor me heb waarin ik mezelf zie eten wordt het gevoel nog sterker…ik vind het eng…ik weet dan zeg maar niet of ik grof gezegd bij de pot moet gaan zitten ofzo.
Gisteravond heb ik weer last gehad van een voor mij inmiddels bekende enge ‘aanval’, ik had op mijn werk 2 cola en 2 mini hapjes op, dus niet te veel naar mijn idee, het ging goed! Dacht ik…
Ik ging om half 1 naar bed en kreeg er weer één, toen ik lag werd het gevoel weer heel sterk ik werd heel erg misselijk, lag erg onrustig en als ik aan eten dacht kokte ik nog net niet, als er weer een vlaag kwam draaide ik me om en ging het weer even, zo de hele tijd heen en weer… ik durfde niet rechtop te gaan zitten want dan steeg de ‘vloedgolf’ tot boven aan me keel voor mijn idee! Ik ben gewoon in slaap gevallen en vannacht niet wakker geworden ervan…
Toen ik vanochtend wakker werd was hetzelfde gevoel heel licht, maar kon wel gewoon rechtop zitten, blijf dan wel even voor de zekerheid zitten, anders val ik om als ik gelijk weg loop…
Als ik deze aanvallen niet heb kan ik in principe alles eten wat ik wil, van allerlei lekkers tot groente en vlees zelfs 5 minuten na zo’n aanval…waarin ik niet aan eten hoef te denken…
Zo ga ik iedere avond naar bed, de ene keer is het er nog als ik de volgende ochtend wakker wordt de andere keer niet, ook komen ze zomaar ineens midden op de dag bijvoorbeeld!
Mijn moeder heeft het wel aan me gezien(het is blijkbaar wel te zien) maar besteed er weinig aandacht aan omdat ze mij er verder niet echt over hoort, ze is er niet kapot van als ik gelijk bij de dokter zit, mijn dokter is ook niet aardig, hij vraagt dan wat je hobby is en dat moet je dan lekker blijven doen, nou, geloof me als dat het ‘medicijn’ is dan heeft mijn paard hele zware dagen

En anorexia heb ik nooit gehad of iets wat daarop lijkt want ik vind mezelf niet dik, voel me niet dik, kan alles gewoon eten, behalve tijdens zo'n aanval...
Ik open dit topic niet uit medelij of ‘goh, zei heeft ook altijd wat’…ik vraag alleen of iemand dit herkent of mij iets hierover kan vertellen!
Dankjulliewel voor het lezen van het lange verhaal!