Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Helma_Amber schreef:Dus er zijn nog wel meer mensen die met lenzen in douchen. Ik vroeg me dit nl af, omdat iemand me vertelde dat dit slecht voor de lenzen was. Ik heb zachte maandlenzen, deze kosten me maar €45 per half jaar. Voor dat geld maakt het mij niet zoveel uit als ik er eens een kwijt raak of sloop (je moet er natuurlijk wel voorzichtig mee zijn). Ik heb op zich geen problemen met in en uit doen. Ik doe ze 's morgens als ik uit bed kom in en doe ze er weer uit zodra ik naar bed toe ga. Ook als ik overdag eens in slaap val heb ik er geen last van. Alleen als er af en toe zand in komt als ik mn paard poets
happpyveer schreef:ik douche ook met mijn lenzen en zwem er zelfs mee!
met uitgaan is het idd lastig door de prik oogies
als ik mijn lenzen langer dan 12uur in heb ga ik ook wazig zien dan kan ik ze wel schoonmaken maar dat helpt niet
ik denk dat me ogen dan vermoeit zijn
Helma_Amber schreef:Ik heb lenzen en ik ben er erg blij mee. Ik sport ermee en ga er mee uit, ik merk niet eens meer dat ik ze in heb... Ik heb ze zelfs in onder de douche, dan knijp ik mn ogen wel dicht natuurlijk. Het enige nadeel van lenzen vind ik, dat je geen lange nagels kan hebben. Ik heb van mezelf erg mooie nagels en vind het dan ook leuk om ze lang te laten groeien. Sinds ik lenzen heb, kan dat niet meer. Als ik dan mn lenzen eruit wil halen dat doet zeer.
ranna schreef:Weet niet hoe oud je bent maar op, ahum... 'latere leeftijd' kunnen je ogen te droog worden waardoor het met lensen niet goed meer wil.
Zolang ik ze heb kunnen dragen vond ik het altijd wel bijzonder prettig moet ik zeggen.