ineens krampen bij menstruatie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lynn_Nikita

ineens krampen bij menstruatie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-07 18:42

normaal heb ik niet zoveel last van als ik ongetseld ben (slik de pil) maar vandaag heb ik krampen waar je u tegen zegt. waar kan dit ineens vandaag komen en wat kan ik er tegen doen ipv pijnstillers?
ik ben maandag gestopt met pil, en normaal word ik het dan al dag erna, heeft nu 5 dagen geduurd, kan ook daardoor komen?? is niet leuk meer zo!!!

NoiRaM

Re: ineens krampen bij menstruatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 18:43

Heey . ik heb hier ook welis last van .. deze week was het ook echt weer een ramp ... hoofdpijn en buikpijn van hier tot tokio

Misschien een warme kruik tegen je buik houden .. heb het ooit eens gehoord... maar nooit geprobeert hoor..

ik stop zondags altijd met de pil en wordt het vrijdags ook altijd pas.. soms eerder maargoed..

ik denk dat dat per persoon ook wel weer anders is..

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 18:45

Ik had dit voorik aan de pil ging..

afleding helpt het beste..

evenals bewegen!

als je dan toch stil zit, een lekkere warme kruik er tegen aan helpt.

en ik slikte altijd ibuporfen..

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-07 18:57

ik heb eerder nooit last van gehad, ja toen ik voor het eerst ongesteld was en nog niet aan de pil was, maar dat is toch al wat jaren geleden. Normaal heb ik niet zpveel last van, 3 dagen beetje bloed en amper kramp en mijn buik. Nu echt erg

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 20:31

Bloed je wel gewoon normaal?

lightmorebh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 01:09

kan heb soms ook hele erge buikpijn en de andere keerniks, ik neem dat altijd inbuprofen , bloed je wel wat heftiger maar geen buikpijn. Stop altijd op vrijdag met de pil en wordt het maandag.

JoanneArnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 01:16

Dit had ik eerder ook......na een paar maanden met erge pijn langs de huisarts geweest en sterke pijnstillers gekregen voor de momenten waarop ik ze nodig had. Een godsgeschenk.

Nu is dat al een tijd weg bij mij, behalve het daadwerkelijke moment van worden, alleen loop ik 2 dagen ervoor met erge hoofdpijn....ook niet prettig. Aleve erin en dooraan maar... Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 01:18

Nou... Naproxennetje nemen, kop venkelthee erbij, warme kruik op je buik en lekker onder een deken op de bank Haha!

Héél vervelend (tell me about it), maar gaat vanzelf weer over en is aardig te onderdrukken met de juiste pijnstillers. Lachen

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-07 20:03

het is vandaag gelukkig minder, niet meer zoveel last. ik had gisteren echt enorm veel bloedverlies, maar vandaag normaal weer, bedankt voor jullie tips

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 20:10

Niet zielig gaan doen, kruiken/thee/bed o.i.d maar lekker sporten, dingen ondernemen.

Als ik zielig ga doen heb ik alleen maar meer pijn. Dus ik ben altijd blij dat ik naar school kan als ik weer eens krampen heb. Daar is er echt afleiding (soms saai maargoed)

Marye78

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 15:51

Ik ken het!! Ik dacht eigenlijk dat ik er vanaf was, heb jarenlang heel erg last ervan gehad, buikkrampen van hier tot Tokyo, en migraine dagen achter elkaar. Nu ging het de laatste maanden juist lekker, normaal bloedverlies, maar heel even kramp en GEEN hoofdpijn. Maar deze maand is het dus weer extreem. Heb al 2 dagen migraine (eerste dag linkerkant hoofd, vandaag rechterkant hoofd boven oog) kotsmisselijk, en buikkrampen. En het raarste is, ik heb amper bloedverlies!! soms komt er echt de hele dag maar 2 druppels uit ofzo. Kan het zijn dat er ergens iets verstopt ofzo? (heb hier nog nooit van gehoord) Ik heb wel een endometriose verleden. Weet niet of dat er mee te maken heeft.