Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

) dus je kan eerst wel naar de drogist proberen en dan hoor je het wel
het is ook heeel besmettelijk he.. via de macup.. dus jij hebt van iemand anders macup gebruikt die het ook heeft ( gehad ) .. 
! heel iritant
) maar zij heeft er verders nooit last van gehad. Maar dankjewel dan zal ik zo eerst even naar de DA fietsen!Jildau schreef:Jaa ik hoorde dat over de make-up, heb wel eens make-up van m'n vriendin gebruikt (kohlpotlood) maar zij heeft er verders nooit last van gehad. Maar dankjewel dan zal ik zo eerst even naar de DA fietsen!
Met Oud&Nieuw was het echt extreem, kon m'n oog niet meer helemaal openhouden en m'n onderwimpers zaten helemaal aan elkaar geplakt. Echt heel erg irritant inderdaad. Is de eerste keer dat ik hier last van heb.
*not* En sinds vandaag is het eigenlijk weer vrij normaal, nog steeds een beetje donker, maar al stukken beter.
) maar het werkt echt perfect!
en verder heb ik 5 dagen met een zonnebril opgelopen, zo dik en zo rood. En dan heb je van die leuke mensen die zeggen: laat eens zien. En dan laat je het zien, zeggen ze: AHHH ik vind het wel lieflijk...
'Nee dat is niet lieflijk, dat is pijnlijk en lelijk
'
Jildau schreef:Het jeukt niet zo extreem als bij jou denk ik, beetje in het hoekje. Jaa m'n moeder vond het ook schattig dat ik zo'n zielig oogje had.![]()

Ik ga maandag ook maar naar de dokter, maar ik dacht misschien weten jullie er van die 'thuis-dingen' (zoals watten met gekookt water) wat helpen kan.