Mijn vraag wie is er ( ook ) Tweeling?
Hoeveel pond was je? ben je 1 eiig of 2 eiig? Het zou leuk zijn als je 2 foto's van je Tweeling Zus (Broer) plaatst.. Was er ook iets met je.. aan de hand? vind je het leuk om Tweeling te zijn? Hoelang duurde het dat die 2e eruit kwam? .. Het is denk ik wel leuk van elkaar te weten wie er tweeling is of Was kan ook nog..
zelfde kleren aan? ..!Over mij: Ik ben tweeling..
Ik vind het niet erg want dat ben je gewoon gewend.. en het is best speciaal eigelijks
Ik ben 2Eiig dat vind ik eigelijk wel beter:) anders lijk je zo op die gene.. en word je heletijd door de war met die namen.. wie wie is.. maar dat hebben de mensen nog steeds dus maakt niet uit
Ik heet Ypie en Wietske (2 meisjes) ( echte fryske namen
) Maar ik ben de jongste wietske kwam er als eerst uit en 10 min later ik.. we droegen vroeger wel de zelfde kleding (zelfs dat we niet 1eiig waren)
Toen we klein waren maar nu niet meer,!Ik was wel gezond.. maar later dat ik ouder werd.. kon ik niet lopen/ praten etc.. Ik zat uren lang op de zelfde plaats..( najah geven moment werd je aardig dik) .. dus moest ik fisioteripie(geloof ik
) Zo leerde ik lopen ... en wat dingen te zeggen.. bleek later dat ik een bloeding ofzo iets had.. dus als ik het heeel koud had of begon koud te worden werd ik heel erg paars/blauw.. Dokter zei dit hebben we niet vaak gehad..maar ik moest dan veel bij me tweelingzusje in bed liggen..
najah op geven moment.. begonnen onze haren te groeien
( dus je kan het wel raden: trok ze de heltijd aan me haar.) dus kon ik niet meer bij haar liggen.. maar als je wat ouder werd.. kon ik ook wel alleen liggen met veel dekens..
maar ik heb er wel iets van over gehouden... Als het kouder begint te worden( de winter komt er aan) dan word ik heel erg uitgedroogd
dat is zo iritant.. mn benen mn hoofd .. doet gewoon zeer als je weer vet ( want ik moet het dus heel erg vet houden) er op smeert.. uit de douche.. en je droogt je af ,, dan is het ook weer helemaal uitgedroogd.. haha wat een lang verhaal. ik moest het even van me af schrijven..!http://img153.imageshack.us/my.php?imag ... 861pz2.jpg
Wietske
http://img153.imageshack.us/my.php?imag ... 124cd9.jpg
En ik vreslijke ( oude ) foto.. maar zo zie ik er ongeveer nog steeds uit
( ik kom haast nooit op de foto ik maak alleen van anderen foto's haha
)Ik was trouwens ( en wietske ook ) ongeveer 5 pond
)dus wie is er meer tweeling?( of was ) was er ook iets met je aan de hand of derglijke
? Vind je het leuk? zelfde kleren aan? plaats een foto.. ( als je wilt ).. groetjes
.. oh een tweeling broer is ook wel leuk denk ik
okee wie MELD zich nog meer.. ?