Tja, ik ben dus moe. Altijd moe. Hoelang ik ook slaap ik ben moe. Dit loopt nu al
een jaar, of misschien wel iets langer. Enkele maanden terug ben ik hiervoor naar de
dokter geweest. Bloedonderzoek gedaan en daar kwam dan uit dat ik een B12 tekort had.
Dit is eigenlijk iets voor 'oudere' mensen, dus ze hadden zoiets niet verwacht, maar het
is opzich wel goed op te lossen. Ik neem het niet op, dus moet het geinjecteerd worden.
De eerste twee weken moest ik 3 x per week en spoten ze écht veel in, zodat het weer
wat omhoog zou schieten. Na die twee weken voelde ik me weer zo fijn, had ik weer energie,
weer zin om dingen te doen. Na 1,5 maand ging het weer minder, maar dat hadden ze al
voorspeld. Gelukkig mocht ik 2 maanden na die kuur van 2 weken weer prikken, dus ik keek er
gewoon naar uit. Prik gehad en de volgende dag was het al beter. Zo fijn is dat.
Goed, tot 2 weken geleden. Wéér moe. Terwijl ik die prik net gehad had en het dus eigenlijk toch zeker 1,5 maand goed zou moeten gaan. Weer naar de dokter, weer het hele gedoe. Tja, zegt hij,
uit het vorige onderzoek is ook gebleken dat je nieren niet optimaal functioneren, maar daar kan
het verder niet aan liggen. Dus goed, weer bloed laten prikken afgelopen dinsdag en nu is het dus
weer wachten op de uitslag.
Ben het zo zat. Elke avond rond 8 uur wil ik al naar bed. Ik heb
echt geen energie. Als ik een avondje uit ben geweest slaap ik de volgende dag van 6 uur 's
avonds tot 2 uur 's middags. Zucht.
Iemand nog enig idee wat het zou kunnen zijn? Als ze nu niks vinden gaan ze nog verder
onderzoeken en moet ik nog naar de kinderarts..