Bril? en make-up.. Tips gevraagd!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Flying_Angel

Berichten: 15738
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Bril? en make-up.. Tips gevraagd!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-07 11:35

Heey hallo
Ik heb vandaag mijn ogen opgemeten, er kwam uit dat ik maar met 1 oog kijk en mijn andere oog is bijna -3
Nou heb ik dus een bril uitgezocht.. en die is vrijdag klaar
Maar nou wil ik graag weten wie nog meer een bril heeft.. en wat voor make-up je gebruikt.
Dus als je tips hebt of wat kwijt wilt.. zet het hier neer

( Ik heb met de zoekmachine niks kunnen vinden )
Als het hier verkeerd staat verplaats het dan maar Knipoog

Groetjes Flying_Angel

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Bril? en make-up.. Tips gevraagd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 11:36

ik heb sinds mijn 15de een bril, dus nu 6 jaar

ben niet anders make up gaan gebruiken
per bril verschillend is het wel hoe lang je wimpers zijn en hoe je die opmaakt, anders krijg je strepen

M_C_Design

Berichten: 727
Geregistreerd: 22-10-06
Woonplaats: Dalfsen

Re: Bril? en make-up.. Tips gevraagd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 11:36

volgens mij stond daar een keer een artikel over in de fancy of girlz! ... k zal het wel even opzoeken Knipoog

Flying_Angel

Berichten: 15738
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Bril? en make-up.. Tips gevraagd!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-07 11:37

Okee.. Bedankt Lachen Mijn wimpers zijn niet extreem lang ofzo Lachen

Okee.. als je het hebt gevonden wil je het dan inscannen of zeggen welke fancy het is.. misschien heb ik die ook wel

mirre
Berichten: 1001
Geregistreerd: 30-09-02

Re: Bril? en make-up.. Tips gevraagd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 11:46

Als je een bril hebt dan moet je volgens mij je make up altijd iets zwaarder aanbrengen. Als je plus hebt niet, maar als je min hebt wel. Tenminste, zoiets las ik ergens in een blad.

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Re: Bril? en make-up.. Tips gevraagd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 11:50

ik heb al vanaf me 12e een bril ( ben nu 35) heb gewone make up. Niks bijzonders ofzo. je kan gewoon make up gebruiken hoe jij het wil hoor. En als je wimpers tegen je glas van bril komen, dan zit je bril behoorlijk fout. Of jij moet extreem lange wimpers hebben haha ( maar die had je niet schreef je al)

daniella74
Berichten: 6109
Geregistreerd: 13-11-06

Re: Bril? en make-up.. Tips gevraagd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 11:52

Iets meer mascara aanbrengen tegen eht optisch wegvallen van je ogen, uitkijken met hele donkere kleuren die maken je ogen nog iets kleiner achter de bril en het wordt dan gauw een soort trieste panda-look. Lichtere tinten staan altijd heel mooi met een bril. Eventueel wenkbrauwen bijtekenen/verven en beetje in model van de bril maken door heel voorzichtig te epileren.

Flying_Angel

Berichten: 15738
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Bril? en make-up.. Tips gevraagd!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-07 11:56

Bedankt Lachen

Mlies
Berichten: 14155
Geregistreerd: 23-07-03

Re: Bril? en make-up.. Tips gevraagd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 15:46

Ik gebruik met m'n bril geen andere make up, hoogstens wat minder omdat ik me met bril toch niet zo 'kaal' voel.
Alleen met mascara wachten tot het goed droog is, anders worden m'n glazen vies..

AniekR

Berichten: 10636
Geregistreerd: 21-09-02
Woonplaats: In de beste binnenstad van Nederland!

Re: Bril? en make-up.. Tips gevraagd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 16:44

Esmeralda schreef:
ik heb al vanaf me 12e een bril ( ben nu 35) heb gewone make up. Niks bijzonders ofzo. je kan gewoon make up gebruiken hoe jij het wil hoor. En als je wimpers tegen je glas van bril komen, dan zit je bril behoorlijk fout. Of jij moet extreem lange wimpers hebben haha ( maar die had je niet schreef je al)

Als ik mijn ogen echt uitgebreid opemaakt heb met het uitgaan ofzo en ik doe als ik terug kom m'n lenzen uit en m'n bril op, komen mijn wimpers wel degelijk tegen het glas aan...

Tips voor het opmaken kan ik je helaas niet mee helpen... Ik heb sinds m'n 13de/14de lenzen en ben daarna pas make-up gaan gebruiken... Ik wil momenteel niet meer zonder lenzen!!

joycie

Berichten: 2662
Geregistreerd: 05-11-04

Re: Bril? en make-up.. Tips gevraagd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 16:52

Ik heb sinds juli een bril, maar ik heb nergens last van. Maak me gewoon nog op dezelfde manier op als altijd. Heb redelijk lange wimpers, maar die krul ik altijd. Donkere kleuren gebruikte ik al niet, want heb al kleine oogjes.
Ik gebruik wel nog gewoon goud kleur en lila, vooral dat lila vind ik mooi bij m'n bril, die is paars.

iilse

Berichten: 1295
Geregistreerd: 17-05-06
Woonplaats: Haarlem

Re: Bril? en make-up.. Tips gevraagd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 16:55

Ik gebruik ook nog gewoon dezelfde make up als voorheen. Alleen smeer ik nu wel wat dikkere mascara en eyeliner op Tong uitsteken

Flying_Angel

Berichten: 15738
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Bril? en make-up.. Tips gevraagd!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-07 17:37

Bedankt allemaal Lachen

Navidad
Berichten: 5290
Geregistreerd: 20-04-04
Woonplaats: Aalten / Vorden

Re: Bril? en make-up.. Tips gevraagd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 02:08

Waarom andere make up? een normale bril met een perfecktepasvorm, steekt niet af..

Gewoon make uot gebruiken hoe je het normaal doet.. dus vanaf je Haarkleur, naar huidskleur.. Ik denk dat je gewon even wat dingen en kleuren moet gaan proberen ook. wat voor jezelf het perfeckte beeld geeft!! Je moet je natuurlijk wel, zeker voelen als je op straat loopt of waar dan ook.

Maar als ik iemand opmaak, let ik niet eens op de bril eigenlijk, alleen op de perfeckte kleuren

LaraCroft

Berichten: 1624
Geregistreerd: 25-11-05
Woonplaats: Friesland

Re: Bril? en make-up.. Tips gevraagd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 17:16

Als ik mijn bril draag, doe ik altijd mascara op. Ik heb namelijk nogal kleine ogen en zonder mascara zie ik er dan zo...onverzorgd/slaperig uit. Tong uitsteken

Cyrilletje

Berichten: 2189
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: achterhoek

Re: Bril? en make-up.. Tips gevraagd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 14:17

Mijn glazen verkleinen m`n ogen iets, dus trek ik er een lijntje omheen om ze groter te laten lijken (niet aan de binnenkant van mijn oogleden maar net 'boven' mijn wimperhaartjes). Verder een klein beetje mascara, en met camouflage-stift werk ik m`n walletjes weg. Ja

anneM_Ajax

Berichten: 2594
Geregistreerd: 17-09-04
Woonplaats: Breukelen UT

Re: Bril? en make-up.. Tips gevraagd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 17:34

ik heb heel erg lange wimpers, en opgemaakt dan kan ik of mn ogen niet open doen of mn ogen niet normaal dichtdoen omdat die zo erg tegen mn bril aan komen. Ik doe alleen boven een lijntje en onderwimpers wel mascara maar boven helemaal niet. Valt ook niemand op omdat ze behalve lang ook best zwart zijn. Nu heeft juist vandaag een paard mn bril gemold dus ik moet weer een nieuwe ik zal eens vragen naar brillen voor lange wimpers Tong uitsteken Tong uitsteken

steeffie

Berichten: 2347
Geregistreerd: 23-05-02

Re: Bril? en make-up.. Tips gevraagd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 17:42

Ik gebruik dezelfde make up als toen ik nog geen bril had. Ooglijntje, mascara en oogschaduw als ik zin heb Knipoog

Ik heb trouwens nooit last dat mijn wimpers tegen mijn bril aanzitten, maar ik heb dan ook erg korte wimpers en krul ze ook nog eens.

Fleur_Laura

Berichten: 4363
Geregistreerd: 28-07-06
Woonplaats: Eindhoven

Re: Bril? en make-up.. Tips gevraagd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 17:46

ik had sinds dat ik 4 was een bril en tot m'n 12e en ik heb ook hele lange en volle wimpers dus soms kwamen die z'n beetje tegen mijn glazen, op die leeftijd deed ik nooit make-up op dus ik weet het niet ik denk dat je gewoon op moet doen wat je opdeed zonder bril

enid

Berichten: 1352
Geregistreerd: 30-05-02
Woonplaats: roosendaal

Re: Bril? en make-up.. Tips gevraagd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 19:31

Dat ligt idd aan de soort glazen die je hebt. als je min glazen hebt lijken je ogen kleiner. daarom moet je lichte kleuren gebruiken. en het liefst geen dikke eyeliner(licht brengt naar voor) heb je plus glzaen? lijken je ogen groter.. dan kun je het beste donkere kleuren gebruiken. (donker drukt weg)

Lena01
Berichten: 1774
Geregistreerd: 06-01-06

Re: Bril? en make-up.. Tips gevraagd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 21:29

Ik heb ook een bril, en ik wreef altijd in mn ogen, al mn makeup liep altijd uit, en nu niet meer:D. Maar gebruik het matig, maar mijn maskara zit ook vaak op mn bril Ja

_Manon

Berichten: 1403
Geregistreerd: 02-04-05

Re: Bril? en make-up.. Tips gevraagd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 15:22

Ik heb een soort ''leesbril'' Ik maak me gewoon op, Met lange wimpers.
Er af en toe raken me wimpers en brilglas ook, en dat is best irirtant!
Dus ik pak zijn mijn mascara en Duw me wimpers een klein beetje naar beneden
En dan de puntjes klein beetje omhoog, Als het een beetje ingewikkeld uitgelegd is moet je het zeggen, Dan probeer ik het anders Knipoog

Getty_Maan

Berichten: 2598
Geregistreerd: 14-04-06
Woonplaats: Fryslân

Re: Bril? en make-up.. Tips gevraagd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 15:26

ik heb al vanaf mijn 7de een bril ofzo en ik heb gewone make-up op net als alle andere meiden zonder bril je moet wel de bril soms even schoon maken aar helemaal neit vaak ofzo.. dus gewone make-up geen speciale hoor Tong uitsteken Knipoog

Piaffe
Berichten: 4442
Geregistreerd: 06-12-01
Woonplaats: fryslân

Re: Bril? en make-up.. Tips gevraagd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 15:43

Ik heb ook een bril, een rechthoekige donkerrood montuur. Doordat mijn bril best 'opvallend' is, door de kleur gebruik ik niet hele zware donkere kleuren. Ik gebruik vaak wit/ zilverkleurig of beige/ goudkleurig. Daarnaast wel weer een dikke laag zwarte mascara Haha!

Flying_Angel

Berichten: 15738
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Bril? en make-up.. Tips gevraagd!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-07 19:38

enid schreef:
Dat ligt idd aan de soort glazen die je hebt. als je min glazen hebt lijken je ogen kleiner. daarom moet je lichte kleuren gebruiken. en het liefst geen dikke eyeliner(licht brengt naar voor) heb je plus glzaen? lijken je ogen groter.. dan kun je het beste donkere kleuren gebruiken. (donker drukt weg)


Haha een glas is + en een -

Bedankt allemaal