Maar toch, moet ik het even van me afschrijven.
Gewoon omdat ik schijtangst voor de dokter heb.

Sinds een week of 2 voel ik me echt beroerd, maar dat komt met vlagen, als een soort moodswings (waar ik trouwens ook last van heb).
Ik kan me om 14.00u kiplekker voelen en om 14.05 hartstikke ziek.
Vooral in de avond ben ik niet 100%, misselijk, buikpijn, hoofdpijn.
Nu heb ik overdag ook echt heel erg veel last van hartkloppingen.
Deze week 2x geboard in Snowworld, beide keren 2 uur achter elkaar.
Normaal heb ik daar echt totaal geen problemen mee, maar nu ging het helemaal niet zo soepeltjes als het kan gaan.
Kreeg beide keren heel erg snel en heel veel last van hartkloppingen, de ene keer iets minder erg dan de andere keer, maar toch. Vervelend is het wel.
Soms gaat het vanzelf weg, maar soms moet ik 5 minuten gaan zitten.
Over het algemeen krijg ik het alleen als ik bezig ben, maar nu dus ook als ik gewoon in bed lig en probeer te slapen, op de bank TV zit te kijken.
Ik had net les met mijn paard, en tegen het einde aan zat ik gewoon te janken, weer die hartkloppingen, ik kreeg het benauwd en werd duizelig, volgens mijn instructrice zag ik lijkwit.
Nu ben ik dus nog steeds echt totaal uitgeput, mijn hele lijf voelt slapjes en ik heb hoofdpijn.
Zometeen heb ik een verjaardag, maar ik blijf maar een uurtje omdat ik er gewoon geen fut voor heb.
Ik probeer zo vroeg mogelijk naar bed te gaan, maar inslapen is echt een ramp, duurt soms 2 tot 3 uur voordat ik ook echt in dromenland ben.
En ben ik daar eindelijk, dan ben ik zo weer wakker. Kortom, slapen gaat ook niet echt lekker.
Mijn tong zit echt helemaal vol met aften, en ik heb een zweer achter mijn tanden. Hoewel ik genoeg fruit en groente eet en 3x per dag mijn tanden poets.
Nou is het zo dat ik al zovaak met vragen en zonder antwoorden ben weggestuurd bij de dokter.
Hopelijk morgen niet...
Dus.. duim voor me... Het heeft in ieder geval wel geholpen om het even van me af te schrijven.
Wordt hier aardig gek van.