Duizelig..mogelijk door vliegen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Milka

Duizelig..mogelijk door vliegen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-07 12:12

Ik ben nou al een aantal dagen ontzettend duizelig. Voornamelijk als ik beweeg, dus als ik op sta, loop etc. Zodra ik rustig ga zitten (en niet te veel doe) of ga liggen heb ik er minder last van.

Nou ben ik zondag de 24ste naar Barcelona gevlogen en ben donderdagnacht weer geland op Schiphol. Was met beide vluchten niks aan de hand. Rustig weer, nauwelijks turbulentie. Daarnaast heb ik vaker gevlogen en ook met minder rustig weer, maar had toen nergens last van.

Heb wel last van autoziekte en ben zeeziek. Maar met vliegen nog nooit ergens last van gehad.
Ik vraag me af wat de oorzaak van mijn duizeligheid kan zijn? Ik heb er sinds vrijdag last van en ben dus die donderdagnacht geland. De meest aannemelijke oorzaak is dan dat het door het vliegen komt, als ik zit ga ik namelijk ook, voor mijn gevoel, op en neer en heen en weer.

Mijn vader houdt het op reisziekte (mijn moeder had er vroeger ook altijd last van en dat gevoel kon bij haar ook weleens een paar weken aanhouden). Mijn vriend is van mening dat deze duizeligheid te lang duurt en dat het niet door het vliegen komt, maar dat er een andere oorzaak moet zijn.

Wie o wie komt dit bekend voor?

Lynn_Nikita

Re: Duizelig..mogelijk door vliegen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 12:13

kan niet zijn dat je bloeddruk gewoon te laag is?? Eet eens wat zouter en sta rustig op, niet te snel. Misschien dat het dat is. ik heb nog nooit gevlogen en ben niet reisziek dus daar heb ik geen ervaringen mee. maar kan je zoveel dagen later er nog last van hebben??

Milka

Re: Duizelig..mogelijk door vliegen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-07 12:16

Ik heb zowiezo al een te lage bloeddruk, maar nog nooit echt zo'n last van gehad. Daarnaast heb ik inderdaad extra zout geprobeerd maar dat heeft geen verschil gemaakt.