Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marja1988 schreef:is die dan al wel goed volgezogen? als ie namelijk nog droog is gaat t ook erg lastig
crossmonster schreef:een kleinere maat nemen, aangepast aan de hoeveelheid bloedverlies, ik gebruikte eerst ook te grote, en die zijn idd lastiger eruit halen, omdat ze na die bepaalde tijd nog niet vol genoeg waren./
crossmonster schreef:ook de comfort ?
die zijn extra puntig gevormt
Passival schreef:Na 4-5 uren is ie misschien nog niet vochtig genoeg. Als het echt niet wil, laat hem dan nog eventjes zitten en probeer het een uurtje later weer. Als je al de kleinsten gebruikt en die zitten na 4-5 uur nog niet echt vol, dan verlies je volgens mij ook niet echt veel bloed? is het dan niet handiger om een inlegkruisje te gebruiken?
NieneWiep schreef:Ontspannen, en vooral het touwtje niet naar beneden maar naar voren trekken. Anders doet het erg veel pijn.
Passival schreef:Na 4-5 uren is ie misschien nog niet vochtig genoeg. Als het echt niet wil, laat hem dan nog eventjes zitten en probeer het een uurtje later weer. Als je al de kleinsten gebruikt en die zitten na 4-5 uur nog niet echt vol, dan verlies je volgens mij ook niet echt veel bloed? is het dan niet handiger om een inlegkruisje te gebruiken?