Mijn haar wat moet ik ermee ?!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

x_manon_x

Mijn haar wat moet ik ermee ?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-06 15:44

Ik word echt gek van mijn haar wat ik ook doe met mijn haar het blijft niet zitten of ik heb als ik mijn haar heb gedaan weer is een bad hair day.
Krullen, heb ik er in gedraaid haal ik er uit, half uurtje later, dag krullen.
Volume, leuk ik heb is een keer volume, doe de buitendeur open, bleeh, mijn haar gelijk weer zo plat als ik weet niet wat. Scheve mond

Wat kan ik nou doen om mijn haar gewoon goed en mooi te laten.

Ik heb goudblond, droog,slagend en lang haar.

Tips ?

http://img168.imageshack.us/img168/6858/hghfkz8.jpg

* foto.

××.

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Re: Mijn haar wat moet ik ermee ?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 18:12

wel heel rigoreus, maar misschien een ander kapsel. Laat je haar wat korter knippen, misschien valt het dan mooier. Ik heb dochter met zulk lang haar en als ik eens opper; goh, moet er niet eens een stukje van je haar af, dan wurgt ze me bijna. Nee dus.
Als je haar snel groeit is een stukje eraf misschien wel leuk. En niet zo erg. Als je haar er lang over doet om zo lang te worden, dan maar niet naar de kapper. Knipoog Succes. Het ligt misschien aan het jaargetijde dat je haar slap en futloos is. Veel droge lucht enzo.

Shanna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 18:16

Misschien een idee om je haar in veel laagjes te knippen? Zorgt meestal ook voor wat meer volume.

En net als hierboven ook al wordt gezegt, het ligt ook aan deze tijd van het jaar..
Succes iig verder Knipoog

NewGirl_BQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 20:14

ik heb ook zo'n haar ,
in laagjes laten knippen en korter kapsel helpt idd ..
en anders als je je haar gewassen hebt , niet drogen met haardroger ofzo maar gewoon terwijl het nat is heel de tijd er in zitten wrijven enz Tong uitsteken tot het helemaal droog is Clown

anouksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-06 01:50

stap eens bij een goeie kapper binnen, die kunnen je vaak goed helpen hoe je met je haar om moet gaan, welk kapsel er mooi bij je gezicht past ect.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-06 06:10

Afschuwelijk, ik heb ook van dat futloze haar Haha!

Ik heb het in laagjes, maar ziet niemand, want ik heb het ALTIJD vast. Altijd een klem erin!

Verder zou ik het zo niet weten! Misschien een beetje oppushen met schuim, maar dat houdt vaak ook niet zolang.

_Elise

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-06 12:53

Als je het in laagjes wat korter laat knippen gaat het meer krullen,dat heb ik ook gehad..Ik heb nu weer langer en je ziet het meteen.
Je kan ook doen als je gedoucht hebt,drogen met een handoek<NIET te erg,borstelen,schuim(krul mous!Andrelon!)) er in doen en dan met je vingers bij het begin van je haar op je hoofd in je haar zetten en dan heen en weer gaan zodat je allemaal soort van losse plukjes krijgt! Dat helpt bij mij iig!
suc6 ermee!!

Laar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-06 20:13

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-06 21:27

Zie de post van Laar. Hier is een centraal topic voor. Lachen