[Probleem] Grote Voeten - Schoenen Kopen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
More

Berichten: 3120
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Joure

Re: [Probleem] Grote Voeten - Schoenen Kopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 11:00

Jaa... Ik heb hier ook last van.
Ben niet de enige als ik het zo zie Haha!.
Heb ook 42.. Wat meestal ook krap is!
Heb ook verschillende schoenen die te krap zijn.. Anders kan ik gewoon nix leuks vinden...
Ga ook snel op de site kijken!

lesilla
Berichten: 26847
Geregistreerd: 11-08-06
Woonplaats: Efteling

Re: [Probleem] Grote Voeten - Schoenen Kopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-07 11:05

Echt niet ik hou van men grote maat. Zo kan ik de achtergebleven couture schoenen voor een prikje kopen. Ik klaag niet Haha!

Manou

Berichten: 3378
Geregistreerd: 30-05-04

Re: [Probleem] Grote Voeten - Schoenen Kopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 00:59

Ik heb maat 44 en ook nog vrij smal.
Ik heb eigenlijk al een aantal jaar geen schoenen gekocht, zo hard slijten ze bij mij niet en aan de mode doe ik niet echt.
Caland schoenen ben ik wel geweest, maar vond ik eigenlijk voor wat oudere vrouwen. Maar dat is nu ook wel een paar jaar geleden en ik heb er ook hele leuke schoenen gekocht.

ineke_

Berichten: 1631
Geregistreerd: 20-04-06
Woonplaats: Fryslan

Re: [Probleem] Grote Voeten - Schoenen Kopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 01:00

Ik heb ook een grote maat 42. Ik ken het drama wat schoenen kopen betreft dus ook wel...

Leuk om hier wat adresjes te vinden Tong uitsteken
Eerst sparen, blijf ik eerst doorhuppelen op mijn afgetrapte K-Swiss schoenen. (wel een tip trouwens, vallen groot, dus als je girlie gympjes wilt, ik heb roze, is K-Swiss wel handig)

Wendy15

Berichten: 11104
Geregistreerd: 18-09-04
Woonplaats: Texel

Re: [Probleem] Grote Voeten - Schoenen Kopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 01:03

Heb nog niet alles doorgelezen, doe ik andere keer wel even, maar heb ook maat 42/43. Erg frustrerend! Meeste schoenen vind ik tot nu toe nog bij de scapino.. Die hebben nog wel wat in maar 42 en dat wil soms nog wel eens wat ruim vallen (ook leuke damesschoenen!). En verder gewoon sportschoenen..

l_cindy
Berichten: 223
Geregistreerd: 10-07-06
Woonplaats: sappemeer

Re: [Probleem] Grote Voeten - Schoenen Kopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 21:11

ik hbe ook maat 42/43 van schoen,
het is heel moeilijk om mooie schoenen te kopen, en als je mooie schoenen hebt zijn ze haast niet te betalen!!

Germatje

Berichten: 2206
Geregistreerd: 24-07-04
Woonplaats: Heiloo

Re: [Probleem] Grote Voeten - Schoenen Kopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 21:19

Ik heb dus 43 ofzo, maar als ik het zo lees zijn er toch wel her en der wat schoenen winkels met grote maten, in amsterdam weet ik er zo 2 te vinden (oa bigshoe.., duuuur maar kreeg er wel korting Knipoog ) , in Alkmaar en in Leeuwarden. Ook zag ik hier Zwolle voorbij komen, en ik hoorde dat er in maastricht ook 1 zit. Meestal zijn de winkels duurder, maar je heb er wel wat voor, namelijk schoenen die passen! Heel belangrijk als je lang zonder klachten aan je bewegingsapparaat wil blijven leven.

Dioxide

Berichten: 7666
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: FL360

Re: [Probleem] Grote Voeten - Schoenen Kopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 00:47

Weet iemand nog een winkel in Noord-Brabant of Limburg waar ze tot en met maat 46 gaan? Scheve mond De meeste winkels gaan toch maar tot 44.

Kieffer

Berichten: 5981
Geregistreerd: 26-10-04
Woonplaats: Vlaardingen

Re: [Probleem] Grote Voeten - Schoenen Kopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 12:40

Ik heb maat 41, veel mensen vinden dat al groot maar ik geloof dat er tegenwoordig niks bijzonders meer aan is. Vaak kan ik nog net schoenen kopen, maar heel vaak is al het leuke in mijn maat al uitverkocht. Zo langzamerhand worden alle voeten groter... Ik draag meestal Puma's, vind het fijne schoenen en als je er netjes mee omgaat gaan ze best lang mee (voor zo'n dun zooltje).
Mijn paardrijlaarzen zijn trouwens maat 43 en ze zitten prima.

marleen86
Berichten: 61
Geregistreerd: 23-01-06

Re: [Probleem] Grote Voeten - Schoenen Kopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 20:58

Hé dit is een bekend onderwerp! Tot een paar jaar geleden ging ik altijd naar voorburg voor mijn schoenen. Ik heb maat 44-45. Nu is er sinds een paar jaar een speciaal zaak geopend in ALKMAAR genaamd PASSO. Deze winkel heeft afgelopen jaar ook een vestiging in LEEUWARDEN geopend. Voor meer info: http://www.passo.nl/ succes ermee! Ik slaag er altijd prima.

Germatje

Berichten: 2206
Geregistreerd: 24-07-04
Woonplaats: Heiloo

Re: [Probleem] Grote Voeten - Schoenen Kopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 21:08

Ja leuke winkel he? En degene van wie de winkel is is ook ontzettend aardig en hulpvaardig. Ik heb daar nooit het idee gehad dat me iets aangesmeerd werd en de schoenen houden het altijd perfect.

marleen86
Berichten: 61
Geregistreerd: 23-01-06

Re: [Probleem] Grote Voeten - Schoenen Kopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 13:59

Nee inderdaad! Het leuke is ook dat ze heel veel van haar klanten bij naam kent. Helaas vind ik de kwaliteit niet altijd even geweldig. Maarja je hebt wel normale en hippe schoenen! Lachen

driebergen
Berichten: 1588
Geregistreerd: 22-09-06
Woonplaats: utrecht

Re: [Probleem] Grote Voeten - Schoenen Kopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 14:26

hier nog iemand die op grote voet leeft.

Nadat ik op ongeveer 16 jarige leeftijd echt alle reguliere schoenenwinkels ben afgegaan (waarvan 2 paar schoenen die dus toch te klein waren...) ben ik uitgekomen op Bigshoe in amsterdam en van Wonderen in hilversum.

Bigshoe wordt inderdaad beheerd door een waanzinnig irritante moeder en dochter. Ik ben er nu een poos niet geweest, maar in 2002 kon ik er nog steeds niet pinnen. en dat voor hele dure schoenen. Wel leuk is dat er veel travestieten komen!

Van Wonderen is duur, maar heeft hele mooie schoenen.

Doordat ik in normale winkels nooit schoenen kon vinden kom ik er eigenlijk nooit meer.
Wel kun je bij de Wolkyshop proberen. (niet gelijk langs lopen, want als je ff zoekt, kun je er best leuke schoenen vinden. en ze lopen heerlijk!!!)

voor stalschoenen ga ik altijd naar de schoenenreus. maar die gaan maar een jaar mee. maar goed, kun je je paard wel uit een modderwei halen, zonder dat je leren laarzen vies worden. Dat is ook wat waard.

marleen86
Berichten: 61
Geregistreerd: 23-01-06

Re: [Probleem] Grote Voeten - Schoenen Kopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 21:37

Iemand nog tips voor een grote schoenmaten winkel in Utrecht?

_rosita_

Berichten: 6800
Geregistreerd: 22-12-05
Woonplaats: 't dorpie

Re: [Probleem] Grote Voeten - Schoenen Kopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 21:40

marleen86 schreef:
Iemand nog tips voor een grote schoenmaten winkel in Utrecht?


in utrecht zelf zit niets, wel in hilversum... van wonderen.
ook kun je bij sacha (dacht ik) regelmatig schoenen vinden t/m 44 maar die vallen wel vrij klein en vooral heel smal