s'avonds opkomende hoofdpijn

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

moyra

s'avonds opkomende hoofdpijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-06 22:52

ik heb nu al bijna 2 weken last van savonds opkomende hoofdpijn. het is echt zo een drukt gevoel ? wat kan hier de oorzaak van zijn of wie heeft er ook last van ? en wat doen jullie er dan aan

mvg

TeeGee

Re: s'avonds opkomende hoofdpijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 22:53

Drink je wel genoeg? Misschien last van stress of van de kou?

Als het lang aanhoudt zou ik even langs je huisarts gaan.

Theeglas

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 23:18

Jah hier nog eentje ) komt volgends mij door het weer. Die kou vergt toch wel een hoop van je lichaam hoor. Gewoon wat al gezegt word goed drinken en lekker optijd onder de wol kruipen helpt bij mij wel redelijk

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-06 23:28

echt op tij donder de wol ga ik niet *bloost* of jullie moeten 2 uur 3 uur op tijd vinden. maar ik weet dat het daar niet aan ligt aangezien ik dit al heel lang heb gedaan. het zou misschien wel aan de kou kunnen liggen ja. drinken doe ik op zich ook niet super veel maar ik drink wel heel veel water.

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 01:03

Stress, kou, opkomende verkoudheid of voorhoofdsholteontsteking, of misschien heb je wel inspannend de hele dag achter de computer gezeten? Dat kunnen allemaal oorzaken zijn van opkomende hoofdpijn in de avond. Als je merkt dat je gezichtsveld slechter wordt dan raad ik je iig aan om naar een opticien te gaan en je ogen eventjes te laten meten.

shron_silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 01:05

Heb er de laatste 2 dagen ook laste van. Ik denk dat het komt door die kou, of vermoeidheid of iets in die richting. Maar bij mij gaat het best snel wel weer weg.

lindsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 01:11

Zou anders best kunnen dat je te weinig rust krijgt als je pas om 2 uur of 3 uur naar bed gaat. Tenzij je ook lang uitslaapt natuurlijk. Je lichaam kan dat heel lang volhouden maar op een gegeven moment zegt het nu is het genoeg en kan je dus hoofdpijn krijgen.

Heb je misschien een brilletje nodig? Als je ogen zich voortdurend te veel moeten inspannen kun je ook hoofdpijn krijgen net als van te veel achter de computer/ tv zitten.

Heb je de laatste tijd stressvolle situaties meegemaakt? Ook een reden voor hoofdpijn.

Te weinig drinken kan ook een oorzaak zijn of te weinig eten.

nancyimka

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 01:28

Ik heb ook al weken pijn mijn hoofd. Heb wel wat stress gehad met mijn paardje enz. Maar ik vertrouw het niet zo! Ik ga morgen even naar de dokter, aangezien ik ook nogal last van mijn nek heb en er duizelig bij word vaak! Ben benieuwd wat ze zeggen....

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 01:34

Daan het kan goed aan de kou liggen ik heb er ook last van. En ik eet en drink voldoende Ja

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-06 01:38

nancyimka schreef:
Ik heb ook al weken pijn mijn hoofd. Heb wel wat stress gehad met mijn paardje enz. Maar ik vertrouw het niet zo! Ik ga morgen even naar de dokter, aangezien ik ook nogal last van mijn nek heb en er duizelig bij word vaak! Ben benieuwd wat ze zeggen....

ik ook.... vertel je het ? Haha!

MelOdYs_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 01:46

Ik heb dat ook, maar bij mij is het echt puur van het vele huilen en stress. Ik heb er geen voorgeschreven medicatie voor, zou ik wel willen. Maar ik heb nu rust gevende druppeltjes, Homeopatisch. Helpt niet echt, maar dat moet ik nog opbouwen en aan wennen.

nancyimka

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 19:13

moyra schreef:
nancyimka schreef:

ik ook.... vertel je het ? Haha!

Nou ik ben geweest maar ik ga niet meer hoor of het moet onmogelijk zijn niet te gaan. Hij zegt wat is je klacht dus ik zeg ik heb echt al weken hoofdpijn. Zijn antwoord... "wat denk je wat het is en maak je je zorgen" Verward Nou zeg ik ik vind het nou niet echt prettig hoofdpijn en ik zou er wel afwillen. Nou hij heeft mijn bloeddruk opgenomen en klaar was het waarschijnlijk een virusje (ivm opgezette klier in mijn hals) en over drie weken moet die klier weg zijn anders even terug komen. En daar kan die hoofdpijn ook vandaan komen.

Nou daar schiet je mee op zeg. Vijf kwartier in de wachtkamer en geen steek verder Boos!

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-06 19:38

ben je dan mooi klaar mee had niet eerder weg gegaan voor dat hij er medicijnen voor geschreven had

Maaiikii

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 20:46

Dat heb ik de laatste dagen ook.

Bij mij komt het waarschijnlijk doordat ik niet zoveel drink.
Het kan ook aan het weer liggen.

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 22:13

Ik heb er de laatste weken ook last van, erg vervelend Scheve mond
Ik zal toch maar eens wat meer gaan drinken, in die wintermaanden heb ik veel minder dorst en dan vergeet ik het eigenlijk gewoon Haha!

lindsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 22:15

Mogelijkheid kan ook nog zijn dat je huis niet genoeg gelucht wordt in de winter. In de zomer zet je nu eenmaal sneller een raampje open.

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 22:19

Dat zou ook wel eens goed kunnen inderdaad, slaap 's nachts met mijn raam dicht anders bevries ik Haha!
En verwarming zal ook wel niet zoveel goeds doen.

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-06 22:53

dan dnek ik echt dat het aan het weer ligt. moet er wel even bij vertellen dat ik heel veel buiten ben en op me snor rij en vaak daarna hoofdpijn krijg. dus zal het wel door de kou komen

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 18:19

Tja, het kan aan verschillende dingen liggen, zoals; te weinig drinken, de kou, stress en teveel naar een beeldscherm kijken en een bril nodig hebben. En te weinig slaap. Hou een hoofdpijndagboek bij; schrijf op wat je zoal doet overdag, hoeveel je eet/ drinkt.