En daarna een klein plekje,
EN nu ook weer

Ik ga straks zalf halen...

Weet iemand hoe dat kan dat het steeds op de zelfde plek terug komt?!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cyntje schreef:Ik heb het gelukkig nog nooit gehad ( wel een andere allergie waardoor mijn gezicht onder de vieze vette bulten zat)
Kan me voorstellen dat het erg vervelend is
mel_shet schreef:Mijn vriendin had het, ze had het boven haar wenkbrauwen, en armen en benen zaten onder. Ze had er een creme voor. Weet niet of dat geholpen heeft, maar de heeft wel littekens zitten
Botervlieg schreef:Smeer er maar Calendulazalf (geen -gelei) op. Dan krijg je geheid géén littekens!!!
Nevony schreef:Ik heb dit 5 jaar geleden ook heeeel erg gehad, toen heeft de dokter me een zalfje gegeven en eigenlijk al heel snel was het weg, het komt nu vaak nog een beetje terug, maar dan smeer ik snel dat zelfje er weer op en dan is het weer weg, maar ik word er ook gek van dat het steeds weer terug komt.
misz_kelly schreef:Oei, ik heb het gelukkig zelf gehad, maar hopen dat het snel overgaat
Cyntje schreef:misz_kelly schreef:Oei, ik heb het gelukkig zelf gehad, maar hopen dat het snel overgaat
Ik denk dat je dit bedoelt:
Oei, ik heb het gelukkig NIET zelf gehad, maar hopen dat het snel overgaat
Iris_ schreef:Botervlieg schreef:Smeer er maar Calendulazalf (geen -gelei) op. Dan krijg je geheid géén littekens!!!
Waar kun je dat halen?
Siggislief schreef:Heel veel sterkte!
Ik had het 1 keer gehad, maar niet heel erg![]()
Maar ik kon niet meer praten omdat het al wat verder dan me mond hoek was
(me lippen waren dus aan elkaar geplakt door de korst,
en had ook van die korstjes eronder op me wang)
En dat in me vakantie (3 a 4 jaar geleden) gelukkig gaf die dokter me een zalfje