Tips? Oja, heb geen bad anders had ik wel een warm bad genomen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
marleen_usar schreef:Mijn vader is rug patient en er is iets wat de pijn kan verminderen, je hebt er alleen wel hulp bij nodig.Iemand gaat voor jou staan, en die slaat zijn armen om jou heen onder je borsten.Die persoon tilt jou dan op en houd je zo even vast.Als er iets klem mocht zitten dan komt dat los van elkaar.
Ellebel schreef:haha daarom ga ik ook liever niet naar de huisarts, die zegt toch "kijk het nog maar even aan en slik maar een pijnstiller". Heb overigens wel eens echt een zenuw in de verdrukking gehad, toen heeft de een of andere "kraker" de boel weer rechtgedrukt. Daar had ik toen wel veer meer last van dan nu, dus ik hoop dat het zenuwtje zich gewoon even niet helemaal lekker voelt
Ellebel schreef:Vandaag heb ik mij verstapt en is het me in de rug geschoten. Ik heb daar wel vaker last van gehad, meestal was het na een paar dagen weer over. Nou komt het mij donders slecht uit zo tijdens de feestdagen, bovendien straalt het ook uit naar mijn rechterbeen, heb er goed last van. Ik ben dus op zoek naar huismiddeltjes die helpen het weer een beetje sneller beter te laten worden. Pijnstillers slik ik liever niet als het niet hoeft.
Tips? Oja, heb geen bad anders had ik wel een warm bad genomenen warme douche heb ik al gedaan
Ellebel schreef:Nou het optillen heeft wel wat geholpen! Het was natuurlijk sowiezo hilarisch, maar ik kon daarna wel weer rechtop staan. Denk dat dat hangen hetzelfde effect heeft. Heb er nog steeds wel last van maar gaat al een stuk beter (alleen nu tilt mijn vriend zich een breuk)