Wittere tanden met Velform Smile

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pugi

Wittere tanden met Velform Smile

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-06 12:47

Net zoals zoveel mensen zou ik ook wel graag wat wittere tanden willen hebben.
Nu zit ik net TV te kijken en zie op zo'n shopping kanaal Velform White, kost overigens 50 euro en werkt d.m.v. soort lak dat je op de tanden moet doen en een blauwe lamp voor in je mond.
Via de tandarts kost het al gauw 200 euro en meer Wow!
Dit produkt is overigens ook bij Neckermann en Otto verkrijgbaar.
Heeft iemand hier ervaringen mee of kent andere mensen die dit gebruikt hebben????

Schimmelig

Re: Wittere tanden met Velform Smile

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-06 12:54

Ik heb destijds Rapid White gebruikt (ook zo'n TV product). Het werkte alleen voor geen meter Tong uitsteken
Zonde van het geld.

Het product in kwestie zal vast niet veel beter zijn...

__Robijn__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-06 12:56

ik doe dat soort dingen nooit, het werkt toch voor geen meter. En ik wil me tanden gewoon zo houden, ik zou opzich ook wel wittere tanden willen, maar dadelijk gebruik je dat spul komen ze over een paar maanden ermee dat het schadelijk is voor de glazuur ofzo. Nee ik zou het niet doen Knipoog

Firedancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-06 14:07

Als je je tanden in de toekomst niet helemaal naar de knoppen wilt helpen, moet je echt met een hele grote boog om dit soort middelen heen lopen!

Ze zijn heel agressief en zeer schadelijk voor je glazuurlaag. Hierdoor beschadig je je tanden, waardoor ze daarna alleen maar sneller vies zullen worden en steeds lastiger zijn om te reinigen.

Helaas is toch een goede tandarts hiervoor nog de enige aangewezen persoon. Echter, ook dit is nooit helemaal onschadelijk.

Ik zou er nog even goed over na denken!

tjady

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-06 14:15

Bleken van gebitselementen wordt alleen geadviseerd om te doen onder begeleiding van een inhoudsdeskundige. Dit omdat er eerst aan een vooronderzoek moet plaats vindentijdens de Hier wordt gekeken of de naar de gehele mondgezondheid. Verder heb je dan altijd een aanspreek punt op het moment je dat nodig zou moeten hebben. Dus alsjebleift niet op eigen houtje doen met vaak slechte middelen en methodes.