Heb een half uur over de wc gelegen van misselijkheid. Raakte in paniek. Ben volgens mij ook weggeweest, in me eentje. ALLES deed pijn, zelfs fluisteren. Ik kon niks hebben en heb mijn vriendin zelfs uitgescholden. Terwijl ik voorheen echt onwijs melig was en we hadden zelfs lol om de stippen op het dekbed en dat soort dingen. Waren ons aan het opmaken en de kruldingen uit ons haar aan het halen.
Ik weet alles nog best goed. En weet nog dat ik doodsbang was. Ik zakte telkens weg en wist niet hoe ik van de pijn afkwam.
Na een glas melk die mijn vriendin letterlijk bij me naar binnen geduwd heeft *aangezien ze zei dat dat je lichaam zuiverd, maarja ik kon niks doen dat moment* voelde ik me een stuk beter en zijn we gewoon uit geweest. Ik was erg nuchter daarna, heel raar. Niet meer misselijk geweest *vandaag wel*
Maar me mobiel is dus gister in de discotheek wel gejat *zucht..
Even een nieuwe zoeken dus.
Had vandaag echt het gevoel dat ik vocht tekort had en heb me dus wezeloos gedronken. Maarja, eerst even opletten dus voordat ik drank weer raar vindt ga smaken. want dit wil ik NOOIT weer. Ik was echt in paniek en het voelde alsof ik doodging, en dan lig je daar in je eentje bij je vriendin in de badkamer.
Weet iemand dus of ik hier iets aan overhoud oid? Of is dit morgen ofzo al over?
Alvast bedankt voor het lezen.