Houd ik er wat aan over? *foutje met drank

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Maaik

Houd ik er wat aan over? *foutje met drank

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-06 19:02

Gister was echt slecht. Had heel veel gedronken, en 1 biertje was al half open dus die heeft half lopen gisten, oke hij smaakte niet echt lekker, maar nooit bij nagedacht. Nou echt ik dacht dat ik doodging. Zag allemaal kabouter & vlinders in een sprookjesbos met een regenboog Nagelbijten / Gniffelen
Heb een half uur over de wc gelegen van misselijkheid. Raakte in paniek. Ben volgens mij ook weggeweest, in me eentje. ALLES deed pijn, zelfs fluisteren. Ik kon niks hebben en heb mijn vriendin zelfs uitgescholden. Terwijl ik voorheen echt onwijs melig was en we hadden zelfs lol om de stippen op het dekbed en dat soort dingen. Waren ons aan het opmaken en de kruldingen uit ons haar aan het halen.
Ik weet alles nog best goed. En weet nog dat ik doodsbang was. Ik zakte telkens weg en wist niet hoe ik van de pijn afkwam.
Na een glas melk die mijn vriendin letterlijk bij me naar binnen geduwd heeft *aangezien ze zei dat dat je lichaam zuiverd, maarja ik kon niks doen dat moment* voelde ik me een stuk beter en zijn we gewoon uit geweest. Ik was erg nuchter daarna, heel raar. Niet meer misselijk geweest *vandaag wel*
Maar me mobiel is dus gister in de discotheek wel gejat *zucht..
Even een nieuwe zoeken dus.
Had vandaag echt het gevoel dat ik vocht tekort had en heb me dus wezeloos gedronken. Maarja, eerst even opletten dus voordat ik drank weer raar vindt ga smaken. want dit wil ik NOOIT weer. Ik was echt in paniek en het voelde alsof ik doodging, en dan lig je daar in je eentje bij je vriendin in de badkamer.

Weet iemand dus of ik hier iets aan overhoud oid? Of is dit morgen ofzo al over?

Alvast bedankt voor het lezen.

Jobbeltje

Re: Houd ik er wat aan over? *foutje met drank

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 19:04

Waarom drink je dan ook zoveel?

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 19:06

Ik heb het vermoeden dat het niet aan dat ene biertje ligt, maar aan alle drank die er aan vooraf is gegaan.. Dronken zijn is niet leuk en ook niet stoer..

Rijlaarsdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 19:07

wat hou je er aan over?? nou een lever die stuk gaat als je zo veel blijft zuipen!
verder denk ik dat je wel meer op hebt dan drank want ik ehb nooit rare dingen gezien als ik dronken was.
maar dat moet iedereen zelf weten.
ben zelf geen heilig boontje hoor! Knipoog
maar je moet wel weten tot wanneer het leuk is,en je gewoon echt te ver gaat en te veel drinkt.

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 19:07

Chubby schreef:
Ik heb het vermoeden dat het niet aan dat ene biertje ligt, maar aan alle drank die er aan vooraf is gegaan.. Dronken zijn is niet leuk en ook niet stoer..

Helemaal mee eens! Ja

MaraYvette

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 19:08

Jobbeltje schreef:

euhm tja was foutje denk heeft ze nu ook niet meer zoveel aan

@ts euhm ik weet niet of je er wat aan overhoudt denk het niet kijk t even aan vertrouw je t niet ga je even naar een dokter?

doe je elke dag zoveel kan je levercirose krijgen en das minder maar neem aan dat je dat niet doet
is er niets in dat biertje gegooid?

Jobbeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 19:09

avanti4ever schreef:
Jobbeltje schreef:

euhm tja was foutje denk heeft ze nu ook niet meer zoveel aan

Een foutje? Volgens mij ben je er altijd nog zelf bij, en je bent niet van het een op het andere moment smoordronken...

MaraYvette

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 19:11

@jobbeltje ja tuurlijk was de ts er zelf bij mee eens maar denk niet dat t de bedoeling was t zover te laten komen
waarschijnlijk (hoop ik) heeft ze er wel wat van geleerd Knipoog

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 19:16

Als ik het goed begrijp gebeurde dit al tijdens het "indrinken"?

Hoeveel had je daarvoor gedronken?

Anders heb je nog een vrij reeele kans dat dit niets met de drank te maken heeft, maar met het biertje dat al open was.

Kan er gerommeld zijn met dat biertje? Wat je beschrijft klinkt namelijk ook niet als alcoholeffecten, maar meer als andere soorten drugs.

Of heb je naast alcohol ook iets anders gebruikt?

MaraYvette

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 19:17

@apple vandaar ook de vraag hier of er misschien kans was dat eri iets in dat biertje is gestopt omdat ie idd al open was en anders smaakte

_inge_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 19:18

Dronken zijn is niet leuk, kan je niet gezelig zijn zonder drank dan? Je houd er niks aan over. Mijn vriendin had 2 weken geleden ook kotsend op de grond gelegen en schold en deed van alles het maar weer een leermoment!

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 19:19

daar dacht ik ook aan Apple,
kan het niet zijn geweest dat iemand iets in je bier heeft gedaan?
Ik heb nog nooit zo'n verhaal gehoord/meegemaakt van teveel drank...

Maaik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-06 19:19

Ik drink zowiezo vrij weinig.
En zoveel drank was het op zich niet. Alleen voor mij misschien wat teveel. Maar ik was niet dronken, dat was heel anders. Daar ben ik nooit misselijk enzo van geweest.

Een keer te veel drinken hoort er imo bij. Maar daar gaat het nu toch ook niet om?

Even voor de duidelijkheid, ik was NIET dronken. En nee het is niet stoer. Daar doe ik het ook écht niet voor.

Ik heb voor de rest geen drugs e.d. gehad. Daar dacht ikzelf dus ook al aan, maar ik heb niks gehad. Weet niet eens hoe ik eraan kan komen hier.

'Zoveel zuipen'. Het valt echt mee. 2 biertjes en 3 glazen bessen is niet 'zoveel'. en ik heb meer nodig om dronken te worden.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 19:21

Dan is toch waarschijnlijk dat ene biertje heel verkeerd gevallen.

Was je bij je vriendin alleen thuis of waren er nog anderen bij die iets in dat biertje gedaan zouden kunnen hebben?

Maaik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-06 19:22

Apple schreef:
Dan is toch waarschijnlijk dat ene biertje heel verkeerd gevallen.

Was je bij je vriendin alleen thuis of waren er nog anderen bij die iets in dat biertje gedaan zouden kunnen hebben?

Haar zus. En vader.

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 19:23

Een drankje kan ook gewoon verkeerd vallen. Ik ben wel eens zieker geweest van een wijntje dan van 10 drankjes...

Je was gewoon thuis aan het 'indrinken' toch? Dan lijkt het me sterk dat er drugs in je drankje is gestopt.

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 19:24

Als jij zegt dat het biertje half open was en je zo heftig reageert denk ik er eerder aan dat er meer in dat biertje heeft gezeten dan alcohol.
Ook ik heb dit een keer gehad en werd ook helemaal gek, dacht dat ik dood ging, luxeflex bewoog vanzelf en ga zo maar even door.
Als je het niet vertrouwd zou je even langs je huisarts kunnen gaan, die kunnen kijken of er nog wat in je lichaam zit o.d.

Maaik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-06 19:32

Chubby schreef:
Een drankje kan ook gewoon verkeerd vallen. Ik ben wel eens zieker geweest van een wijntje dan van 10 drankjes...

Je was gewoon thuis aan het 'indrinken' toch? Dan lijkt het me sterk dat er drugs in je drankje is gestopt.

We dronken gewoon gezellig met z'n allen wat.

Net met mijn vriendin gebelt. Er was al een kans dat ik de ziekte van Pfeiffer heb aangezien mijn vriendin die ook had, en de kans groot was dat ik hem van haar had gekregen. Ik zou van de week bloed laten prikken. Aangezien zij door die ziekte ook zo nu en dan wat zag, of wat dan ook. Ze legde t uit maar ik volgde haar niet helemaal. Kan het ook zijn dat het dus aan de pfeiffer lag dat ik zo heftig reageerde.
Ik heb niet meer gedronken sinds ik Pfeiffer kon hebben. Dus ik kan het ook niet vergelijken met andere keren.

Maaik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-06 19:35

Er kon trouwens geen ghp inzitten aangezien hij niet zout smaakte. *volgens mij niet. Hij smaakte gewoon apart weet niet precies meer hoe.

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 19:45

GHB Lachen geen P op het eind Haha!

sja. zeg, iedereen is wel eens over de top gegaan met drinken.
zelf was ik ook erg toen ik 16 was, hoe vaak ik wel niet overgegeven heb.
achteraf is het geen beschamend en vooral erg stom, maar ja.. dat is altijd achteraf.

en als je gezellig met vrienden bent kan je best wat drinken.
maar hallicuneren van drank is volgens mij niet normaal en is geen bijwerking van drank.

Maaik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-06 21:11

Ja sorry, zat nog te twijfelen.

Nee idd, daar gaat mijn vraag ook om. Aangezien ik dit nu een keer heb gehad. Zonder drugs. En ik liever niet heb dat dit terug komt.

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 22:32

ik vind de term 'indrinken' ook altijd zo triest,maargoed.......

een drankje kan inderdaad heel verkeerd vallen,ik denk niet dat je aan deze domme actie iets over zal houden,misschien hopelijk meer verstand zodat je het nooit meer doet?
vochttekort is trouwens logisch,alcohol droogt je lichaam uit,altijd zorgen dat als je weer terug bent je een paar glazen water drinkt voor je gaat slapen,of liever nog eerder.

MaraYvette

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 22:36

@ ts had je wel (voldoende ) gegeten voor je begon met drinken??

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 22:41

Bokkers zijn weer lekker heilig Schijnheilig

Ik vind het een beetje vreemd dat je gaat hallucineren van alleen drank, maar ja, als je zeker weet dat er niks ingedaan kan zijn. Dat je ziek wordt is niet zo gek en dat je veel dorst hebt ook niet.

Maaik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-06 22:46

Snoevie schreef:
ik vind de term 'indrinken' ook altijd zo triest,maargoed.......

een drankje kan inderdaad heel verkeerd vallen,ik denk niet dat je aan deze domme actie iets over zal houden,misschien hopelijk meer verstand zodat je het nooit meer doet?
vochttekort is trouwens logisch,alcohol droogt je lichaam uit,altijd zorgen dat als je weer terug bent je een paar glazen water drinkt voor je gaat slapen,of liever nog eerder.

Het was gewoon even gezellig samen wat drinken voordat we weggingen. Niet zozeer dat we het inpland ofzoiets hadden. Als ik het eerlijk zeg, vind ik er erg normaal om samen wat te gaan drinken. Niet doelbewust om de alcohol, maargoed. Dat is jullie mening, en dit is mijn mening.

Waarom nooit meer doen? Wat heb ik uberhaub verkeerd gedaan? Uit jou reactie begrijp ik dat ik gewoon NIET meer moet drinken. Nooit meer.
Nadat ik weer 'normaal' was heb ik zowiezo onwijs veel gedronken. Water vooral. In totaal meer dan een liter. En voordat ik naar bed ging heb ik ook nog 3 glazen gedronken.

avanti4ever schreef:
@ ts had je wel (voldoende ) gegeten voor je begon met drinken??

Ik heb idd wel gegeten, zelfs meer dan normaal *was gewoon zuurkool, dus geen vet spul*

Maar mijn vraag is beantwoord. En ik heb geen zin om telkens te horen te krijgen dat het een domme actie is. Een drankje drinken met je vriendin is dus een schande tegenwoordig Verward

Misser schreef:
Bokkers zijn weer lekker heilig Schijnheilig

Ik vind het een beetje vreemd dat je gaat hallucineren van alleen drank, maar ja, als je zeker weet dat er niks ingedaan kan zijn. Dat je ziek wordt is niet zo gek en dat je veel dorst hebt ook niet.

Dat dacht ik idd ook. Geloof echt niet dat al die mensen die mij 'voor gek' verklaren zelf nooit is wat drinken? Ik dronk ook niet meer dan normaal. Het viel alleen niet helemaal goed deze keer.

Natuurlijk durf ik het niet met 100% zekerheid te zeggen, alleen ik kan het me iig niet voorstellen.