Heb al een tijdje echt super koude handen en voeten en verder ook gewoon koud.heb al 2 paar sokken en thermo sokken aan en 2 dikke truien.Maar helpt niet echt.Een tijdje geleden kon je bij de apotheek zo glucose test doen. En toen kwam er niet eens bloed uit.moest eerst me handen warm maken enz.en toen ging het nog niet echt makkelijk.
Ook steeds moe..moeie ogen enz.
en echt steeds droge keel..dan drink je wat maar helpt ook niet egt :S beetje vreemd..
Ben je al naar de huisarts geweest? Die zijn van die typische vage klachten waar je niet echt een diagnose bij kan stellen. Een bloedtest kan al wat meer zeggen. Denk aan pfeiffer, diabetes, enz. Die beginnen allemaal met vage klachten. En komt er niks uit idd misschien een te lage bloeddruk, oververmoeid, winterdip.
Ik heb hetzelfde, altijd moe, koude handen, voeten, droge neus (aan de binnenkant) Ik ben echt geestelijk en lichaamlijk moe, Ik weet van mezelf dat ik een te lage bloeddruk heb. Het zal wel een combinatie zijn van het weer, spanningen enz, ik weet het ook niet meer, heb nergens zin in en wil het liefst een paar maanden van de aardbol verdwijnen. Dus je bent niet de enige.
duidelijk een energielek, waarschijnlijk weet je zelf de reden wel hoe dat komt, drukte, geen nee kunnen zeggen, stress en het kan ook diabetes zijn. Laat je voor de zekerheid checken bij de ha. Sterkte ermee.
Heb 5 januari afspraak bij de dokter.Eerder kon niet want hij zat vol en ging met vakantie.Maar zo dringend is het ook niet.Het is alleen soms vervelend pfeiffer heb ik al gehad toen ik 16 was. Uit de glucose test kwam 5.8 uitWas gewoon goed. Maar zit wel superveel in de de familie.Van me vaders kant bijna alle ooms en tantes.En mijn vader zijn broer en vader dacht ik.Heb hun niet gekend want die zijn vroeg overleden. Verder heb ik het niet echt super druk..niet anders dan anders.Ook geen stress ofzo gelukkig.
Eet je wel voldoende? Verder kan een paar sessies bij een acupuncturist ook helpen om je weer in balans te brengen. En een tien rittenkaart zonnebank helpt je ook uit die winterdip vandaan.
eten ook allemaal goed(denk ik ).smorgens brood of yoghurt en tussen door fruit of evergreen en smiddgs ook brood of krentebol ofz en smiddags soms appel ofzo en sávonds gewoon warm eten en daarna savonds mandarijntjes ofzo.
Zonnebank kan ik welis doen.Hebbe dr thuis 1tje staan,Maar ga dr eigenlijk nooit onder.
koop een pot spirulina niks zweverigs aan,gewoon zeealgje waar ontieglijk veel vitamines en mineralen inzit. werkt supergoed,had zelf ook wat een dip,maar slaap heerlijk,en heb overdag zat energy