The Healing Garden, niet meer te koop?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hanneke84

The Healing Garden, niet meer te koop?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-06 20:18

Sinds een aantal weken had ik last van eczeem op mijn huid. Daarvoor zalf gehad van de dokter, waar de jeuk wel minder van werd, maar daar bleef het ook bij. Toen ben ik in bad gegaan, met een olie van de Etos. En heb ik mezelf ingesmeerd met de bodylotion van The Healing Garden Groene thee. De dag erna waren alle plekjes van mijn lijf weg tot veel minder!
Natuurlijk daarna weer een keer zo'n bad genomen, en nu zijn de plekjes echt bijna helemaal verdwenen.

Nu is het probleem dat de bodylotion bijna op is, en ik hier al in een paar winkels heb gekeken, maar het nergens meer zien staan?
Weet iemand misschien of het nog ergens te koop is? Via Google wordt ik niet wijzer, kom wel op Ebay uit, maar dan nog alleen de Zzz van The Healing Garden. Alvast bedankt!

Cassidy

Re: The Healing Garden, niet meer te koop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-06 17:45

Ik ben het nog niet zo lang geleden bij een drogist nog tegengekomen, maar daar zeiden ze ook dat ze niet wisten hoe lang ze het nog konden bestellen, de vraag ernaar werd steeds minder.
Zal kijken of ze het daar nog hebben, bij de andere drogist bij mij in het winkelcentrum die het voorheen had hebben ze het niet meer. Zou wel erg sneu zijn als je het niet meer kon krijgen...

Edit: even online gezocht, ziet er idd naar uit dat je het niet meer kunt krijgen.
Zie wel een kadoverpakking white tea. Online schijn je wat te kunnen kopen. Neem ander even contact met ze op:

http://www.healinggarden.com/home.html

Hanneke84

Re: The Healing Garden, niet meer te koop?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-06 19:16

He dankjewel Cassidy!
Ik was al alle pagina's van google langs geweest, maar deze had ik nog niet gezien. Waarschijnlijk omdat ik dacht dat het wel een .nl site zou zijn Haha!
Iig heel erg bedankt! Zag dat ze nog wel bij giftsets, green tea hadden, wel in een hele andere verpakking. Ga kijken of ik ze van daar uit kan bestellen.
Dat zou toch wel super de super zijn Pling