meestgekke plek blauw plek

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sannert

Berichten: 6088
Geregistreerd: 05-06-05

Re: meestgekke plek blauw plek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 20:57

sweetrebecca schreef:
Sannert schreef:
Mn buik, mn puppy kneep me. Clown

haha Tong uitsteken

Deed anders best wel heel erg pijn. Nagelbijten / Gniffelen
Ik heb hem vloekend de bench in geroepen, hij was meteen stil, hij had zichzelf ook heel erg verschrokken. Nagelbijten / Gniffelen

tottaly

Berichten: 562
Geregistreerd: 05-09-06
Woonplaats: nieuwegein

Re: meestgekke plek blauw plek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 21:03

aahh!
ik heb nu op elke bil een blauwe plek!
hoe?:$ nou,, laten we het zo zeggen: vriendje Scheve mond

Bke4
Berichten: 409
Geregistreerd: 28-02-05

Re: meestgekke plek blauw plek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-06 00:27

staartbeen

Moirsa

Berichten: 8440
Geregistreerd: 03-05-04
Woonplaats: Sneek

Re: meestgekke plek blauw plek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-06 12:44

Scheve mond blauw oog Vork

_Ismay__

Berichten: 1123
Geregistreerd: 13-02-06
Woonplaats: geen

Re: meestgekke plek blauw plek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-06 12:50

mijne is niet echt een rare plek Knipoog , meer een raar verhaal wat erbij hoort Ja..
ik was aan het skateboarden met mijn nichtje en zij zou mij wel even trekken Vork .. dus zij mij trekken maar we moesten een scherpe bocht maken dus ik zei dat ze me los moestlaten of ik zou haar wel vasthouden zodat zij me niet mee kon trekken maar ik gewoon haar hand vast had. dus we gaan de hoek om, ik probeer los telaten maar zij had mijn hand vast...
dus ze trekt me mee, van het skateboard af en ik beland met mijn Kont in de bosjes .. kom ik thuis en trek 's avonds mijn broek omhoog, heb ik een blauwe plek en bloeduitstorting over mijn hele been heen, aan de VOORKANT !! Clown .. dus ik val op mijn kont en krijg een blauwe plek op de voorkant van mijn been Clown

het is een beetje vaag verteld Ja

_Elise

Berichten: 1463
Geregistreerd: 31-12-04

Re: meestgekke plek blauw plek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-06 13:02

ik heb een paar jaar geleden 1 op men kont gehad Clown
want toen zat uniek nog in de buik van samantha en ik stond tegen haar buik aan en toen was uniek aan het schoppen zo tegen mijn kont dus ik kom thuis met een blauwe plek op men kont van een veulentje wat nog in de buik zat Clown

Joonsel

Berichten: 6748
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: meestgekke plek blauw plek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-06 19:45

M'n kont. Vork
Viel van m'n paard, op m'n linkerbil.
Zit nu overigens nog steeds een 'bult' iets op. Nagelbijten / Gniffelen

roomsoes17
Berichten: 526
Geregistreerd: 23-09-04
Woonplaats: arkel

Re: meestgekke plek blauw plek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-06 19:47

ik heb die stomme dingen altijd.. ben er gevoelig voor ofzow haha ...
vaak zat dan kijk k in de spiegel en dan is het hey waar komt die vandaan Tong uitsteken

EvaC

Berichten: 4446
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Overijssel

Re: meestgekke plek blauw plek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-06 19:51

Over de hele breedte van mijn linker bil. Was ook van het paard gevallen. Het was echt zo'n dunne streep over mijn bil Tong uitsteken

jimdebrit
Berichten: 982
Geregistreerd: 29-06-05
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-06 19:53

...
Laatst bijgewerkt door jimdebrit op 31-01-24 20:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Droomster

Berichten: 2354
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: R'kerk

Re: meestgekke plek blauw plek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-06 22:29

Bovenop mijn hand! Niet zo raar eigenlijk, was vanwege mijn infuus van 't ziekenhuis. Ik vond hem grappig, hij was eerst blauw, daarna groen en daarna paars en daarna weer groen Clown

[Edit; typfout]

Pauline
Berichten: 12189
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Re: meestgekke plek blauw plek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-06 23:45

Meest vreemd, lastig Haha! Ik heb ooit op een jongensfiets gefietst die te groot was en gleed van de trappers en had echt een enorm blauw kruis...heel erg pijnlijk!
Ook ben ik eens gevallen van een stoel waar ik op 2 poten op zat en had op mijn knieholte een enorme blauwe plek, echt wel 50 cm lang oid!

Emmaa

Berichten: 4384
Geregistreerd: 10-04-05

Re: meestgekke plek blauw plek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-06 00:03

Op mn k.ut Clown
Tegen de tafel aangelopen!

Oeh! En op mn borst!
Een keer van een draaimolen ding afgemieterd. Nagelbijten / Gniffelen
Is nooit meer weg gegaan, zit net onder mn tepel. Nagelbijten / Gniffelen

Oliefjuh

Berichten: 1209
Geregistreerd: 25-04-04

Re: meestgekke plek blauw plek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-06 01:15

Onder mijn voet. Vraag niet hoe, dat weet ik zelf ook niet. Sigaar

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Re: meestgekke plek blauw plek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-06 01:19

bij mij vlak boven mn*piep* bij je blaas daar...
was een keer tegen een paal aangefiets(toen was ik 9 denk) en gevallen maar het stuur is dus daar terecht gekomen...

Mrijk

Berichten: 331
Geregistreerd: 28-02-06
Woonplaats: Dongen

Re: meestgekke plek blauw plek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-06 03:18

Net boven m'n borsten in het midden. Ik was nog heel klein (lol, toen was ik nog plat) maar ik had een fietswedstrijd en moest over een plank fietsen. Mijn fiets ging ernaast, ik viel en kreeg het uiteinde van mijn stuur in mijn borst. Heel veel pijn, maar dat herinner ik me gelukkig niet meer zo goed, maar was wel een gekke plek.

Verder heb ik een blauwe nagel gehad, helemaal blauw, hij is er later ook afgevallen. M'n vinger had tussen de deur gezeten die ikzelf heel hard dichtsmeet omdat ik kwaad was. Ik weet, HEEEL ERG STOM! Maar goed, ik helemaal in paniek omdat die nagel eraf viel, dacht dat ie niet meer zou aangroeien ofzo 0_0 Sja, ik maak er soms een drama van Tong uitsteken Maar goed, dat was vorig jaar maart, en er zit een mooie nieuwe nagel op, dus ik helemaal tevreden. Maar hoop het niet meer mee te maken!

Corelli

Berichten: 9996
Geregistreerd: 23-07-06
Woonplaats: Deventer

Re: meestgekke plek blauw plek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-06 10:52

ik heb ook een blauw kruis gehad, haha..Fijn zo'n te klein zadel met een te hoge boom Tong uitsteken

Anoniem

Re: meestgekke plek blauw plek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-06 00:57

ik kreeg altuijd blauwe plekken op mijn duim van mijn zweep, heel vreemd zag 't eruit!

Heb overigens wel meerdere hoef afdrukken gehad, maar 1tje was echt prachtig... De straal was paarsig/zwartig , dan had ik nog een blauw randje, en de rest was een beetje geel groenig, en ook echt heel gedetailleerd, als je ooit had willen zien hoe een hoef eruit zag, maar je niet dicht in de buurt van een paard durfde te komen... Had mijn been gezien Vork

Overigens was ik zo in paniek toen het gebeurde, dat ik niet veel voelde... En van die 3x dat ik een knol op me heb gehad, heeft het geen 1x pijn gedaan (omdat ik schijnbaar zo in paniek was Verward opmerkelijk eigenlijk Clown ) maar ik heb wel 2 maanden met zo'n hoef op mijn dijbeen gelopen Bloos

Toen ik klein was ook wel eens een blauwe plek op mijn kont gehad die doorliep tot mijn rug, nou was ik nog niet zo groot toen... dus was die blauwe plek niet echt wonderbaarlijk groot (50 cm ofzo), maar was wel vreemd

Anoniem

Re: meestgekke plek blauw plek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-06 12:53

oew dat doet tog pijn in je kruis,bah

Mellow

Berichten: 6504
Geregistreerd: 22-06-02

Re: meestgekke plek blauw plek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-06 22:12

op mijn gezicht.
maar ook nu op mijn kuit.
in het prikkeldraad gevallen Clown

OemmiejO
Berichten: 14218
Geregistreerd: 29-07-05

Re: meestgekke plek blauw plek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-06 22:14

Emmaa schreef:
Op mn k.ut Clown
Tegen de tafel aangelopen!

Oeh! En op mn borst!
Een keer van een draaimolen ding afgemieterd. Nagelbijten / Gniffelen
Is nooit meer weg gegaan, zit net onder mn tepel. Nagelbijten / Gniffelen

Pijnlijk. Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Re: meestgekke plek blauw plek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-06 22:16

In de zomer heb ik bijna overal blauwe plekken Nagelbijten / Gniffelen

Allejandro
Berichten: 18541
Geregistreerd: 21-09-03

Re: meestgekke plek blauw plek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-06 22:20

Buik, enkel .. kuiten
heb altijd wel blauwe plekken

momenteel is mn enkel wat zwartig?? Nagelbijten / Gniffelen
maja vorige week donderdag er doorheen gegaan op een rare manier Nagelbijten / Gniffelen
helemaal dik ook Bloos!

Maxielover

Berichten: 2681
Geregistreerd: 15-04-04
Woonplaats: Noordwijk aan Zee

Re: meestgekke plek blauw plek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 00:07

tottaly schreef:
aahh!
ik heb nu op elke bil een blauwe plek!
hoe?:$ nou,, laten we het zo zeggen: vriendje Scheve mond


Jeetje, wat doet jouw vriendje met jou dan ? Nagelbijten / Gniffelen


ik heb ze ook vaak genoeg op maffe plekken gehad :

Ooit op de zijkant van mijn bovenbeen een hoefje, van een heel groot paard die uit het niets schopte toen ik achter hem langs liep toen hij hooi stond te eten in de wei... Erg pijnlijk !! Verdrietig

Van de week (di.) ben ik 3x van een Haf af gedonderd met een springles, 2x hard op mijn rug. Verdrietig Op mijn onderrug een blauwe plek en net boven m'n knieƫn, erg pijnlijk !!!! Huilen Hoe het kwam : Pony springt met de voorbenen normaal maar gooit z'n kont veel te hoog de lucht in waardoor ik op zijn nek beland en hij rent vrolijk verder... Nouja, dan weet je het wel !!! Haha!

Toen ik kleuter was heb ik (volgens mij) een keer mijn duim tussen de deur gehad, mijn nagel was helemaal paars... Bloos! Op het laatst hing ie nog aan een haakje en later ben ik 'm verloren, heb ik niet eens gemerkt !!! Er zat gelijk weer een mooie nieuwe op. Pling

Op m'n borsten heb ik ook weleens blauwe plekken, vaak weet ik niet eens hoe ze er komen... Clown In elk geval erg pijnlijk !!! Blauw oog

Ik heb dit jaar nog m'n hiel en pink gekneusd... Verdrietig Ik wou via een muurtje zonder zadel op mijn paard stappen, maar hij deed net een stap opzij toen ik mijn been er overheen zwaaide (ik zat nog niet). Scheve mond Toen gleed ik terug en kwam ik heel hard met m'n hiel op de grond neer, wat er met mijn pink gebeurde weet ik niet precies. Het was het bovenste kootje van mijn pink, is nog steeds wel pijnlijk als ik erin knijp... Mijn hiel was heel vervelend, want ik kon er niet op steunen en het kan niet ingebonden worden. Knipoog Ik heb dus een paar dagen noodgedwongen op mijn tenen gelopen met 1 voet, zeer irritant !!! Duivel

Targaryen

Berichten: 9350
Geregistreerd: 13-09-05

Re: meestgekke plek blauw plek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 16:54

Euh, onder mijn oor. Geen idee hoe ik eraan kwam.