In september 2005 ben ik van een paard gevallen omdat die struikelde en ben toen met een salto enorm hard op mijn rug geklapt. De ondergrond bestond uit een heel hard bospad met steentjes. Op dat moment even ademhalingsproblemen maar op den duur ging het wel en ben ik er weer opgeklommen en verder gereden. De dag erna redelijk wat pijn en die maandag maar even langs de huisarts geweest. Was van alles gekneusd en moest rustig aan doen. Zo gezegd zo gedaan. Bleef er last van houden dus weer naar de huisarts, toen naar de fysio doorverwezen. Daar bleek dat mijn rug scheef stond, maar mijn bekken vrijwel niet. Door de fystiotherapie redelijk goed gegaan. Maar de tijd erna weer veel last van gehad.
Afgelopen zaterdag schoot het ineens in mijn rug/bil en ging gepaard met veel pijn. Even rustig aan gedaan en toen was het ook weer zo weg. Nu weer veel last van mijn rug, maar op verschillende plaatsen. Dus vandaag maar weer naar de huisarts gegaan. En die zag toch ook wel dat het allemaal niet soepel ging, voorover bukken is al een crime. Voel me net een oud wijf.
Ben echt bang dat het dadelijk echt iets is wat niet meer weggaat ofzo
Maar ja we zullen zien. Misschien wordt het manuele therapie maar moet eerst met de fsyio overleggen.
Nog meer bokkers met ervaringen of die tips hebben?
Sorry voor het lange verhaal