borstonsteking wie wel eens gehad?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

marleen_usar

borstonsteking wie wel eens gehad?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-06 18:56

Vorige week zat ik bij de huisarts vanwege een knobbel die erg pijnlijk was,daar wordt een echo van gemaakt maar die pijn is gelukkig weg.Nu doet het vanaf vrijdag zeer aan die andere borst, het is aan de buitenkant en het is een groot stuk wat echt zeer doet.Ik heb in het verleden al eens een borstontsteking gehad, maar ik weet niet meer hoe dat voelde en zo.Wie heeft er wel eens een borstonsteking gehad,en zag je dan wat.Om nou morgen weer de h.a te bellen.

laboum

Re: borstonsteking wie wel eens gehad?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 19:03

ik kan je uit ervaring vertellen dat het lang kan duren voordat het over is. Ik heb het ook aan beide borsten gehad en op een gegeven moment aan een soort van morfine gezet. Er zijn verschillende echo's gemaakt en het bleek dat het cystes waren gevuld met vocht. Hier konden ze niks aandoen. Op een gegeven moment is het steeds minder geworden en nu heb ik nergens meer last van. Paardrijden kon ik toen wel vergeten, maar moest er ook niet aan denken vanwege de pijn.
Sterkte!

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-06 19:08

Maar hoe weet ik zelf dat het om een ontsteking gaat, of kan ik daar zelf niet achter komen?

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 19:09

Ik heb het ook al verschillende keren gehad. Komt bij veel vrouwen voor. Door mammografie vastgesteld Was ook een knobbeltje

laboum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 19:11

Nee, dat kun je zelf niet vaststellen dat moet een arts doen. Ik adviseer om morgen toch even je huisarts te bellen.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-06 20:42

Is er wel iets tegen te doen?