ik maak me ondertussen toch écht wel zorgen om mijn vriend...
Wesley is altijd een hele fitte gast geweest, heeft zijn eigen paard waar hij vroeger elke dag een uur met reed, steeds bezig met zijn auto, acht uur werken per dag, weggaan met mij... Heb hem nooit iets horen zeggen over vermoeidheid...
Een maand terug kwam hij thuis en zei dat hij echt doodop was en dat zijn knie's pijn deden (die dag was er bijna geen werk (hij is carrossier) en dus maakte ik mij al zorgen)...
Nu is het al zo ver gekomen dat hij thuiskomt, en gewoon in slaap valt als hij zich in de zetel zet? Gisteren kwam hij thuis om zes uur, gaf mij een kus, zei dat zijn knie's pijn deden en dat hij even moest rusten.
Ik ging eten maken, en toen dat klaar was lag hij alweer te slapen. Heb hem wakkergekregen voor het eten, maar na vijf minuten lag hij bijna met zijn gezicht in zijn bord...
Gisteren heb ik hem dus maar in zijn bed gegooid om negen uur, vanochtend moest hij er om zeven uur terug uit, hij heeft heel de tijd geslapen, en nog was hij doodop, kon niet op zijn benen staan...
Hij heeft ook hoofdpijn om de meest onverklaarbare redenen... Dan zitten we rustig filmpje te zien, zegt hij opeen 'hmm, heb hoofdpijn

Pff maak me echt zorgen over mijn klojo... En de ezel is te koppig om te luisteren en naar de dokter te gaan om bloed te trekken!
Heb een afspraak gemaakt voor hem... Hoop dat er niks al te slecht uitkomt...