sinds een paar weken voel ik vaak mijn hartslag, kan op veel plaatsen zijn. Ik voel het bloed pompen, het gevoel wat je in je bovenarm hebt als deze gestuwd wordt. Als m'n hoofd op m'n hand steunt wanneer ik aan tafel zit, voel ik het iig in m'n hand, vaak ook in m'n wang/hoofd. Lig ik in bed, dan voel ik het in m'n been waar ik op lig, soms voel ik zelfs [recies de bewegingen van m'n hart in m'n borstkas als ik stil zit, en er op let. Nu ben ik natuurlijk blij dat m'n hart zo goed klopt
maar vind het vervelend om me er steeds zo bewust van te zijn, vooral om het duidelijk erger is dan normaal. Ik gebruik sinds een tijdje wel medicijnen voor een te traag werkende schildklier (euthyrox) maar m'n pols is nog steeds laag. Ook is m'n bloeddruk volgens mij normaal. (2 wk geleden iig nog wel
) Ohja, en als ik plotseling vrij zware inspanning doe, hoor ik het bloed pompen links in m'n borst. Ik hoor (jn hetzelfde ritme als wat ik dan ook voel) heel duidelijk tsssj tsssj tsssj. Dat had ik wel al langer. Ik heb dit deze week aangegeven bij de huisarts toen ik voor aanpassing van de medicatie kwam, maar hij kon er niks mee zei hij. Ook heeft hij ruim een maand geleden een hartruisje ontdekt, maar ook dat is niet echt belangrijk zegt hij.Wie herkent dit? Zou ik er achteraan moeten gaan, of niks mee doen?

suc6 ermee! 

! ik vond het toen ook raar, maar is heel normaal, als je erop gaat letten, kan je je hartslag overal voelen