Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Arrabel schreef:Ik ben ook altijd moe, ik word er echt gek van.
Het liefst zou ik de hele dag slapen, maar dat is natuurlijk geen manier om je leven te leven, en daarbij moet ik er weer vroeg uit om naar mijn werk te gaan.
Ik heb pas bloed laten prikken maar er kwam niks uit, dus waarom ik zo ontzettend moe ben weet de dokter niet.
In het weekend neem ik het er van en lig ik soms wel van 11 uur in de avond tot 3 uur smiddags op me bed, en dan slaap ik echt de hele tijd door.
Heel irritant want je hele dag is weg omdat je de hele dag in je bed hebt gelegen maar ik kan er niks aan doen, ik ben zo moe.
Ik heb wel enkele tips gehad wat zou moeten helpen:
- Flink gaan bewegen, lopen, rennen, fitnessen.
Daar krijg je energie van.
- Zonnebanken, door de lichtstralen zou je ook energie moeten krijgen.
- Kleine beetjes per dag eten, dus niet 1 grote maaltijd in 1 keer.
-Op een vaste tijd naar bed en op een vaste tijd er weer uit (helpt bij mij dus niet)
- Minimaal 8 uur per nacht slapen (ik slaap er wel 10)
- Niet drinken, roken of koffie drinken, je denkt dat je van koffie energie krijgt, en dat is ook wel even zo maar dat zwakt heel snel af, dan word je er juist moe van.
Dan heb je ook nog homeopatische dingen natuurlijk om meer energie te krijgen maar daar heb ik me nog niet zo in verdiept.
Je moet ook goed bedenken waarom je zo moe bent, heb je misschien stress? (zou ook meteen de hoofdpijn verklaren)
Zit je ergens mee? pieker je veel? Zit je niet lekker in je vel?
Door deze dingen kan je ook heel moe worden.
Sterkte!!
Kijk hier is, deze site is wel interessant: http://www.frederike.nl/cgi-bin/scripts ... _records=1