Hallo allemaal.. Ik weet niet of het hier goedstaat maarja. Ik een een probleempje. Het zit zo:
Zondag ochtend klein rood oogje bleek onstoken te zijn, niets ergs aan de hand, paar keer spoelen misschien?( uis nog niet egt weg) Maandag kreeg ik allemaal vlekken op mijn gezicht en begon mijn nek heel erg te jeuken. Ook lag mijn oor heel erg open. In mijn nek heb ik kleine rode spikkels/pukkeltjes soort van uitslag. Maar ik weet niet of ik ergens allergisch voor ben ofzo. Maar ik zit echt met mijn oor! Het zit er echt niet zo smakelijk uit. Mijn vragen daarvoor
Heeft iemand dit wel eens eerder meegemaakt?? Wat zijn de gevolgen ervan.
Ik weet dat ik naar de dokter moet. Maar dat kan morgen niet vanwege school.Dus dan vrijdag
Zou goed kunnen dat hij namelijk een uhm infectie-gericht zalfje voor heeft geschreven, terwijl het gewoon eczeem ofzo is. ( was bij mij dus het geval )
Een allergie kan zomaar vanuit het niets komen. Misschien van sieraden, parfum, wasmiddel, kleding? Als die creme niet helpt kan je om een allergietest vragen bij de huisarts.
Het is lastig te beoordele achter een schermpje vandaan.
Het zou een allergie kunnen zijn, maar er zijn meer ziektebeelden die bij jouw omschrijving passen. Een bezoekje aan de dokter is dus zeker op zijn plaats.
Zorg dat je er op een hygienische manier mee omgaat, het zou nl besmettelijk kunnen zijn. Handen wassen dus.