Hoevaak is het beste om een haarmasker te gebruiken. Heb het nu 1 keer gebruikt, dat is al een paar maand geleden, maar ben benieuwd hoe vaak jullie het doen, en of het eigenlijk wel goed is als je het vaak doet, want dat lijkt mij niet.
Kijk eens naar de ingredienten....staat er iets in dat eindigt op cone of one dan zou ik het masker niet al te vaak gebruiken. Ongeveer 1 keer per maand. Als dat niet zo is kan je hem wel elke week gebruiken.
ik heb het één keer gebruikt dus kan er nog weinig over zeggen. Ik wou eerst weten hoe vaak je het ongeveer kunt gebruiken, vandaar dat ik het al een tijdje niet gebruikt heb. Je moet het ook 10 minuten laten intrekken. Ik heb nog niet gekeken wat voor middeltjes erin zitten.
toen ik op vakantie was in italie zon 4x in de week.. zon zee en strand.. De maskers hebben mijn haar gered
conditioner 3x in de week.. en dat niet op je hoofd/bij de wortels.. Dan wordt het vet. En een masker doe ik meestal wel overal, aangezien ik ook een ehm te lange pony heb
Als ik het niet gebruik merk ik echt verschil van glans/sterkte/pluizen etc van mijn haar. Dan voelt het ook minder zacht aan. Inmiddels doe ik dit 2/3 jaar zo. En kappers verbazen zich over de gezondheid van mijn haar, kan ook in de genen zitten natuurlijk. Maar na een tijdje zonder (alleen bad en geen douche, haar wassen is al lastig genoeg merkte ik wel verschil. Mijn haar komt inmiddels tot mijn broek
Ik gebruik Miraculous Recovery van John Frieda 2 a 3x per week ipv cremespoeling, ge-wel-dig spul, alles trouwens van dat merk. Maar wat is daar op tegen het zo vaak te gebruiken? Ik laat het dan niet heel lang zitten he, gewoon een paar minuten maar.
heb die van de etos ook geprobeerd,.. vind hem waardeloos.. Ik gebruik die van fructis groen potje.. Helaas niet meer overal te krijgen, en die van elseve?! loreal.. als die andere niet te krijgen is..
van die van de etos werd mijn haar zwaar en slap..