Yolien schreef:Bekertje warme melk en een goed boek doen mij ook wel goed.
Maar ook ik heb weleens pilletje gehad, gelukkig nu niet meer nodig
Warme melk is een fabeltje... Van melk word je onrustig (Zonder dat je het door hebt) Ik kan ook een hele slechte slaper zijn! Zelfs zo erg, dat ik het 4 maanden vol heb gehouden om de dag door te komen met gemiddeld 2-3 uur slaap per nacht... (Vraag me niet hoe ik het heb gedaan...) Na heel wat slaappillen enz enz ben ik uiteindelijk terecht gekomen bij een accupuncturiste. Het eerste wat ze tegen mij zei was stop met het drinken van melk! (Ik dronk altijd thee in mn melk.. zo'n 4/5 bekers per dag, en dan nog eens 2 bekers melk en een beker warme melk voor het slapen gaan) Toen ik daar mee stopte sliep ik met een week de nacht al door.. en in combinatie met de accupunctuur ben ik nu zover dat ik weer redelijk normale nachten kan maken...
Maargoed, naar de dokter gaan kan nooit kwaad.. Misschien heeft hij wat voor je! En regelmaat is het allerbelangrijkste
probeer een vast ritme aan te houden, ook al ben je niet moe, ga toch in je bed liggen met een boekje oid.. Als je ligt rust je lichaam namelijk wel al wat uit..