Nierbekkenontsteking

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Squawk

Nierbekkenontsteking

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-06 22:58

Ik heb waarschijnlijk een nierbekkenonsteking, ik ga vandeweek maar eens even naar de HA om het even na te laten kijken. Ik heb echt ontzettende last van m'n onderrug. Als ik op bed lig ga ik nog kapot van de pijn...

Wie heeft dit ook ooit gehad?

mithras1994

Woonplaats: Hendrik Ido Oostendam Schildmanskinderen groot en klein Sandelingen Ambacht

Re: Nierbekkenontsteking

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 08:20

Ik heb een aantal keer nbo gehad, maar bij bij zat de pijn ter hoogte van de onderste ribben net boven mn middel.
Als je naar de ha gaat, neem dan ochtendurine mee, dan kunnen ze dat nakijken.

Sterkte ermee

doemaarwat

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 10:10

Ik heb dit 5 jaar lang gehad ik ben natuurlijk ook geopereert eerste begon het bij mij met Nierbekontsteking en toen krijg ik vernauwing aan men Urineleider die naast men nier zit ze hebben een stukje eruit gehaald van die urine buis en er een stukje buisje in gedaan nu heb ik geen last meer Ik heb 5 weken in Het ziekenhuis gelegen Academisch Ziekenhuis groningen
Sterkte trouwens(F)

Arrabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 12:56

_Veronique_ : ik betwijfel of je nierbekontsteking hebt en wel om het volgende: 2 weken geleden begon bij mij de pijn in mijn onderug, toen werd ik daarbij moe, duizelig, misselijk en ik kreeg hoofdpijn, ook had ik erge hoge koorts.
Ook ik dacht dat ik nietbekontsteking had, maar nu 2 weken later heeft een vriendin van mij precies hetzelfde! Ook pijn in haar onderrug, duizelig, hoofdpijn en koorts.
Dat is wel heel toevallig...
Het kan natuurlijk wel, maar het zou ook zo kunnen zijn dat er een virus heerst waarbij je last van je onderrug krijgt.

In ieder geval sterkte, ik heb antibiotica van de dokter gehad en ik was met een weekje weer beter.

Squawk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-06 14:52

Wat voor iets was het dan wat jij had? Hoe heet het?

Bij mij is de pijn nu eigenlijk bijna oevr, terwijl het gister toch wel heel erg was. Maar het was wel echt op de plek van mn nieren, die deden juist pijn.

Maar van misselijkheid en koorts heb ik nog helemaal geen last gehad, wie weet komt het nog wel..

Oliebollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 14:56

hmm,, volgens de dokter zat ik tegen een nbo aan.. maar we hebben het bij een blaasontsteking kunnen houden , alleen het rare ervan was dat ik bij de dokter kwam omdat ik heel lang moe was.. komt er een hele hevige blaasontsteking uit.. nooit last van gehad..

Arrabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-06 16:22

_Veronique_ schreef:
Wat voor iets was het dan wat jij had? Hoe heet het?

Bij mij is de pijn nu eigenlijk bijna oevr, terwijl het gister toch wel heel erg was. Maar het was wel echt op de plek van mn nieren, die deden juist pijn.

Maar van misselijkheid en koorts heb ik nog helemaal geen last gehad, wie weet komt het nog wel..

Wat ik nou precies heb gehad weet ik niet, ik had er wel een blaasonsteking bij, maar het vervelende is dat ik nooit een blaasonsteking voel, maar omdat ik veel moest plassen vermoede ik het wel, en dat klopte dus ook.
Ik dacht ook echt dat ik nierbekontsteking had, maar omdat een vriendin van mij nu precies hetzelfde heeft betwijfel ik, het zou wel heel toevallig zijn als we allebij kort achter elkaar een nierbekontsteking zouden hebben, maar het zou kunnen.
Ik denk dat het ook best een virus kan zijn waar bij je deze verschijnselen krijgt, je hebt zoveel verschillende virussen.