na een aantal weken leek het weer helemaal goed te zijn ik kwam weer langzaam maar zeker aan en ik kon ook steeds meer weer eten
ook was niet niet meer zo sloom als dat ik was
nu was het 3 dec weer raak!
ik was al heel de dag niet echt lekker en me verzorger kon niet naar me paard toe dus ik moest echt zelf gaan
nou niet zo erg dacht ik een beetje frisse lucht doet vast goed
dus me vriend mee in de auto en naar me paard toe
niet echt gereden maar even zonder zadel gestapt
na 20 min kwam me vriend uit de kantiene om te zeggen dat ik maar eraf moest komen want ik zag wat wit enzo
daar had ik niet echt zin in want ik zou me paard nu een hele week moeten missen

dus ik ben nog even blijven zitten en gewoon wat met een stalgenoot gekletst.
toen ik van me paard afgleed (aangezien ik geen zadel ophad

ik heb wel vaker hoofdpijn en ook hevig dus trok me er niet veel van aan en ging de bak uit met me paard
gewoon me paard verzorgt en op stal gezet en een dikke knuffel gegeven omdat ik haar moest missen
in de auto terug naar huis voelde het al niet goed me buik deed ontzettend raar en me hoofdpijn werd erger
maar goed we deden sinterklaas avond die avond (3 dec maar goed) en we zouden gourmetten dus ik gooide het er nog op dat ik gewoon heel erg veel honger had en daarom wat zwak was
toch nog even snel in de douche en ETEN MAAR! dacht ik...
beneden aangekomen was me oma er en die zei gelijk dat ik er niet erg lekker uitzag en zo voelde ik me ook niet
maar e pa zei dat we gingen eten en ik liep naar tafel...
maar ik liep ook gelijk weer terug naar de bank
in me buik begon alles te draaien te steken en te doen me hoofdpijn ging pijlsnel omhoog en leek op migrene <--- als ik het goed schrijf
kon geen licht verdragen en alles wat er viel of wat dan ook leek wel 100x erger als het was.
me moeder vond dit al gelijk raar en gaf me een paracetamol maar dat sloeg niet aan na nummer 2 ook nog niet.
me vader voelde dat dit niet goed ging en gaf me een bak voor het geval dat zei hij
en me moeder zei dat ik maar naar bed moest even.
op weg naar de trap kom ik langs de gang naar de wc en ben daarin gerent waar ik dus de eerste keer alles uit me maag gooide wat ik had.
dit luchte op zowel hoofdpijn als buikpijn dus ik ging weer vol goede moed aan tafel zitten
waar me vriende wat fruit op me bord legde en dat at ik op. vlees durfe ik nog niet omdat ik nog niet erg lekker was.
maar na 10 min voelde ik me weer beroerd en weer dezelfde verschijnselen.
toch maar naar bed toe en dat was ook wel lekker want het was fris op me kamer en donker
ik kreeg nog een pil van me moeder die heel erg sterk zou zijn en dan zou ze me na een tijd komen halen voor de kadootjes.
na 5 min was ik er zelf al uit want het fruit had een terug weg uit me maag gevonden en dat was overgeven nummer 2.
ook de medicatie kwam er dus weer uit
terug naar bed en me vriend kwam er even bij zitten maar na een aantal minuten moest ik weer naar de wc rennen voor een 3de aanvaring met dat ding
dat was us de 3de keer binnen 30 min dat was me moeder al teveel.
toch weer naar beneden voor de kadootjes maar ook dit duurde lang omdat ik me ziek en beroerd voelde
ook hier is keer 4,5,6,7 geweest dat ik me maag ging omkeren boven de wc
er zat uiteraard op een gegeven moment gewoon bloed bij omdat me maag niets anders meer had!
er werd besloten dat ik zo niet naar de cursus mocht van me nieuwe werk en dat ik thuis bleef (balen natuurlijk want ik had er veel zin in)
in de nacht was het vrij rustig
maandag ochtend 4 dec
ik werd wakker met een heel raar gevoel,overal steken en luchtbellen lekken het wel
me maag was duidelijk nog onrustig
maar ik moest wat eten van me moeder aangezien ik de dag ervoor ook niet veel ophad of er weer uit was.
een beschuit was de optie..... voor 20 min

ook die kwam eruit en ik voelde me zeer zwak en bagger
me moeder had zet pillen <--- schrijfje dat zo? gehaald omdat me maag de gewonen er na 10 min weer uitgooide
dit hielp wel wat maar werden niet goed opgenomen door me lichaam en kwamen er zalf na 4 a 5 uur nog gewoon bijna in een geheel weer uit (jammie

maar goed het overgeven was minder dus me vader vond dat ik wel wat kon eten die avond dus er werd boerenkool gemaakt (iets wat ik super graag heb) en dan zou het goed komen
normaal eet ik een MEGA bord van dat spul nu nog een kwart van normaal en ook dat moest ik 2x opgegeten worden want ik voelde me snel vol en als dat gebeurde vond me maag dat maar niets.
tot woensdag 6 dec bleef het zo
maar me moeder vond dat ik toch naar de dokter moest aangezien het WEER leek op wat ik eerder had (vorige topic boven aan)
ik was nu binnen 3 dagen bijna 5 kilo afgevallen
en dus naar de dokter die me gelijk doorstuurde om urine en bloed te laten testen dit kwam dezelfde dag nog terug
ook met de hoofdpijn vond ze iets raars

en voelde een lange "kuil" in me schedel 10 cm lang van voor naar achter die er normaal NIET hoort te zitten
ze vroeg hoe dat kwam en het enige waar ik op kon komen is dat ik 1 jaar geleden met me kop op onze marmere wastafel ben gevallen (die gaat nie aan de kant

maar ik moest er foto's laten maken
goed ik ga jullie de rest besparen en de uitslag nog neerzetten
uit me bloed kwam uit dat me lever WEER niet goed functioneerde en dat hij stoffen niet aanmaakte en sommige afavstoffen niet goed verwerkte! (daar word je dus GOED ziek van)
en van me hoofd is blijkbaar een oude schedelbreuk geweest (nouja oud in de zin dat ze er na 1 jaar waarschijnlijk niets meer aan te doen is) en dat het raar is dat ik dan niet NOG meer last heb gehad ervan
maar door de breuk is het zeer waarschijnlijk dat ik DAAROM altijd daar hoofdpijn heb (weet verder niet waarom)
nu doen de artsen verder NIETS! als een maand afw88 of ik weer goed ga eten enzo en na een maand bloedprikken blijft het dan nog slecht DAN gaan ze iets doen

ik voel me wel weer wat beter maar het eten gaat verder no ronduit slecht
en NIET omdat ik niet WIL
ook ben ik nog snel moe en uitgeput
ben ondertussen 7 kilo afgevallen

ik begin morgen toch maar met me nieuwe werk weer om te kijken hoe het gaat
wilde het even met jullie delen misschien dat er mensen zijn met ervaring of tips?
alvast bedankt voor het lezen (het was me een heel verhaal helaas