Frizz ease? (krullen maken)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

dorientjuh

Frizz ease? (krullen maken)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-06 16:05

Hai mensen!
Voor het kerstgala wil ik mijn haar eens anders dan anders, ik heb van mezelf redelijk steil haar maar wel met een beetje slag erin. (zie mijn profiel, mijn haar ziet er daar niet uit maarja). Nu wil ik dus graag krullen bij mijn gala, maar ik heb geen zin om het bij de kapper te laten doen (is vrij duur) en ik heb geen krultang. Nou zat ik te denken aan die reclame van frizz ease, volgens mij kon je daarmee krullen maken door je haar nat te laten opdrogen oid?

Nu mijn vraag aan jullie: werkt dat spul een beetje, hoe duur is het, en zijn er nog goede andere alternatieven om krullen te maken (ik heb ook geen krulspeldenset, maar ik kan eventueel wel krulspelden gaan halen). En wat is dan de beste manier om krullen te maken met krulspelden?

Kortom: een hoop vragen, ik hoop nu op een hoop bruikbare antwoorden. Haha!

Liedje

Re: Frizz ease? (krullen maken)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 17:04

Ik dacht dat frizz ease juist tegen pluizig haar was Ja Volgens mij is het bij de kruidvat te koop voor ongeveer 12 euro Lachen Ik weet het omdat ik graag het wondermiddel tegen pluizig haar wil hebben Knipoog

anouksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 17:20

frizz ease kun je niet gebruiken voor steil haar en dan er indoen zodat het krullen worden. Het is bedoeld voor mensen die al krullen hebben maar die pluizig haar hebben.
Je zou krulspelden in kunnen laten zetten of papliotten (die kun je in de winkelkopen.
Het systeem is het zelfde. gelijk matig de krullers er in rollen. Zelfde dikte plukken haar pakken.
alleen bij papliotten krijgje wat kleinere krullen.
Je kunt het beste bij zo wel krulspelden als papliotten je haar eerst wassen dan flink dat moes er in, krullers er in draaien en wachten tot je haar goed droog is, dan haal je ze er uit en breng je ze in model, meestal is even met je vingers schudden genoeg. Nog ff wat wax in de droge puntjes, flink wat haar lak. en klaar.
probeer het eerst ff uit een week van te vorgen met een vriendin of zo, dan kun je kijken wat het makkelijkste voor je werkt.
veel suc6

dorientjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-06 18:07

Oke bedankt!

Piaffe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 20:38

Ik heb slagen in mijn haar en zodra ik mijn haar was met John Frieda shampoo + conditionor voor krullen gebruik, daarna Frizz Ease en het aan de lucht laat opdrogen heb ik een hoofd vol krullen. Als je haar het pakt, dan werkt het super!