(slappe/overrekte) kniebanden?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pinacolada

(slappe/overrekte) kniebanden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-06 11:16

Ik heb nu een dikke week last van mn rechterknie, hoe het komt weet ik echt niet.

Als ik hem buig (dus bijvoorbeeld met lopen) gaat er zeg maar een warme steek doorheen...vrij pijnlijk. Ben hiervoor donderdag naar de dokter geweest en ik schijn mijn been dus ook makkelijk te kunnen overstrekken, het zit allemaal wat te los in mn knie zeg maar. Volgens hem zijn dat slappe of overrekte kniebanden en nu moet ik naar de fysio. Maar goed, ik heb een beetje het gevoel of gaat mn knie er steeds uitschieten en lopen etc. doet gewoon pijn.

Iemand hier ervaring mee? Vind het beetje vaag eigenlijk..

_Cindy

Re: (slappe/overrekte) kniebanden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 11:24

Ik heb wel zoiets gehad.. ook iets met de laterale banden? in mijn knie. Dat kwam omdat er een kar over m'n been heen reed. De dag erna werd het heel dik en kon ik m'n been niet strekken, dus ook niet lopen. Nu is het wel al ongev 2 maanden over.. maar als ik mijn been laat staan en dan draai voel ik het wel.

Mloesje

Re: (slappe/overrekte) kniebanden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 00:45

Ik heb ook zoiets gehad, dat is door de hockey gekomen, doordat ik altijd snel moesten draaien, en snel weg moest sprinten en ook weer snel moest rennen, heb ik mijn knieeen een beetje verknald, bij elke buiging die ik maak met mijn knie (niet met lopen hoor, maar met hurken ofzo) knakt het in mijn knie, en doet het ook heel zeer, net alsof hij op slot zit, en soms ook het gevoel dat mijn knieeen niets meer kunnen, te slap zeg maar.. Heel raar in iedergeval. Dit alles heb ik vooral in de winter, in de zomer heb ik nergens last van.
Ik heb ook fysio, mensendieck, ben bij de orthopeet geweest --> foto's laten maken, en mri scan, maar er kwam niets uit, en dit alles heeft niets geholpen..
Succes ermee