Ik ben laatst met een scholenuitwisseling naar Osnabrück geweest. In de bus daarheen kreeg ik een steeds erger wordend soort spierpijn gevoel in mijn linkerelleboog. Toen we de bus uitkwamen kon ik hem niet meer bewegen zonder te vergaan van de pijn. Met mijn uitwisselingsscholier naar de huisarts gegaan, die dacht dat mijn elleboog uit de kom was (nee, ik vind dat ook niet logisch). Hij heeft me naar de röntgen gestuurd. Naja, duits-leraar opgetrommeld en naar de röntgen maar, Op de foto was niks te zien en de arts daar zei dat het een ontsteking in mijn linkerelleboog was. Ik heb ontstekingsremmers meegekregen en mijn arm is gespalkt. Nu (2 maanden later) kan ik mijn arm nog steeds niet helemaal buigen (wel ver, maar niet zo ver als mijn andere) en trekt er af en toe nog een steek doorheen als hij zwaar belast wordt en ik hem dan wil strekken. Vandaag met volleybal (op school) was het helemaal een ramp, heb nog geen 10 minuten meegedaan. Volgens mijn huisarts moet het eruit slijten, maar aangezien ik die arts in Duitsland absoluut niet vertrouw (hij heeft 2 grove fouten gemaakt) vraag ik me af of het niet te lang duurt. Heeft iemand hier ervaring mee? Hoe lang duurde het toen? Alvast bedankt...