heb ze nog nooit gehad en ben eigenlijk wel benieuwd naar mensen die ze wel hebben hun ervaringen.
Breken ze bijvoorbeeld snel?
En kun je ermee zwemmen?
Moesten jullie er erg aan wennen?
Ben benieuwd, alle ervaringen zijn welkom

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lies_Beaut schreef:ik heb ook een tijdje gelnagels gehad, als je van jezelf korte nagels hebt zou ik zeker aan het begin niet te lange nagels nemen. Daar heb je echt de hele dag last van: je kleren aantrekken, met eten enzovoort. Je kan ze gewoon overal mee gebruiken dus zwemmen is geen probleem, let wel als je ze stoot doet het behoorlijk zeer en als je ze breekt nog veeeel erger. ALs je er ooit mee wilt stoppen zien je nagels er ook niet meer uit, haha (mijn ervaringen)
Princess_ schreef:nooit last van gehad hihi zal er de volgende x eens op letten.
Mas schreef:nou heb ze laten ze4tten hoor
bedankt voor alle reacties, deed helemaal geen pijn gelukkig (was stiekem toch een beetje bang)
Ben heel blij met het resultaat, heb ze niet erg lang en hoef er ook nauwelijks aan te wennen.
Nu maar hopen dat ze niet scheuren/breken
Henzz schreef:En het duurt laaaang voor je weer goede nagels heb.
@ thabs: het beste is om je gel/acryl nagels eraf te laten groeien want dan heb je je eigen nagels weer meteen. Maar dat kan lang duren en waarschijnlijk lukt het ook niet. Als je ze goed laat verwijderen, zien je nagels er prima uit. Ze zullen wel dunner en gevoeliger. Als je ze eraf krabt/pulkt, zullen ze er niet zo netjes uitzien...
Mas schreef:nou heb ze laten ze4tten hoor
bedankt voor alle reacties, deed helemaal geen pijn gelukkig (was stiekem toch een beetje bang)
Ben heel blij met het resultaat, heb ze niet erg lang en hoef er ook nauwelijks aan te wennen.
Nu maar hopen dat ze niet scheuren/breken