Onsteking OP oog?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sooff

Onsteking OP oog?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-06 22:34

Dat heb ik weer. Clown
Werd van de week wakker met een pijnlijk gevoel aan de bovenkant van mn rechteroog. Niet zoveel aandacht aan besteed, dacht dat het wel over zou gaan. Inmiddels is het 3 dagen verder en is het niet verbeterd. Vandaag voelde ik zelfs dat er een bultje op m'n oog zit. Je ziet het niet, maar het is duidelijk te voelen. Iemand enig idee wat het kan zijn (onsteking misschien?) en wat ik eraan kan doen?

(Als 't vrijdag nog niet weg is ga ik naar de huisarts Knipoog )

manonutjuh

Re: Onsteking OP oog?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 15:40

Ik zou je aanraden om toch eerder te gaan hoor. Het zijn namelijk wel je ogen, je hebt er maar twee van en je wilt echt niet zonder hoor.

Bluem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 15:41

Heb ik ook, al weken.. Bij ons noemt dat een "pisoog". Kan je niets aan doen, heb een zalfje gekregen en moet wachten tot het weer verdwijnt. Maar om zeker te zijn dat het hetzelfde is, kan je best even langs de HA gaan. Lachen

Sooff

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-06 18:30

Vandaag zat m'n oog half dicht, leek Quasimodo wel. Clown
M'n moeder heeft dit laatst ook gehad zei ze en die heeft nog wel een zalfje geloof ik. Tong uitsteken

A2013

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-06 23:40

Ik heb een keer een ontsteking gehad in mn bovenste ooglid, aan de binnenkant zeg maar. Zat egt een hard bultje toen. Die hebben ze eruit gesneden:S en dat was niet fijn.. (Ze spuiten de verdoving dan dus ook in je ooglid) Maar het is nu nog niet helemaal weg.. heb er verder geen last meer van dus bedenk me nog wel 3 keer voordat ik weer naar de dokter ga;)

MissDonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-06 15:13

ik heb ook ontstoken ogen gehad dacht de arts verschillende middeltjes enz gehad niets hielp dus naar het ziekenhyis geweest ( na 2-3maanden) en nu heb ik dus een hoornvliesontsteking.. erg fijn :S

inkiepinkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 16:18

ik heb ook zo`n bultje gehad.. ook lang mee gelopen maar toch naar de dokter gegaan .. en had iets ontstoken een kliertje.. en toen ehbben ze oog verdoofd en dt bultj uitgeprikt..NOOIT MEER GEHAD!:D

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 17:16

Zo weet ik er ook eentje op mijn school, bij hem is het alleen maar een puist Haha!

Maar ik zou wel even de HA bellen of langs de HA gaan voor zekerheid.

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 17:29

Ik ken ook wel zoiets, dit zit alleen niet op je oogbal. Een poepje op je oog noemt mijn moeder het. Heb er nu last van, als je water kookt en dan met een wattenschijfje het een soort van schoonmaakt gaat het wel weer over.